بسته ورزشی یک شنبه 29 بهمن ماه

با بسته ورزشی یک شنبه 29 بهمن ماه، کاری از باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته ی خبری امروز، دعوت ۴ بدمینتون باز کرمانی به اردوی استعدادیابی گروه الف پسران کشور، نایب قهرمانی دختران ووشوکار سیرجانی در مسابقات کشوری، رفسنجان قهرمان مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور، انتخاب بوکس کرمان به عنوان استان معین در منطقه 5 کشور و اجرای طرح بازی های خیابانی در محلات کرمان پیگیری شده است.

 

* دعوت ۴ بدمینتون باز کرمانی به اردوی استعدادیابی گروه الف پسران کشور

امیر محمد حاج ملک، عادل صورتی، سید حسین احمدی و امیرعلی کمالی، ۴ بدمینتون باز کرمانی به اردوی استعدادیابی گروه الف پسران کشور دعوت شدند.

اردوی استعدادیابی گروه الف پسران با حضور 29 بازیکن دعوت شده از سراسر کشور به صورت مسابقات انتخابی بین نفرات برتر سال 96، 9 تا 11 اسفند به میزبانی استان کرمان برگزار می شود.

ورود به این اردو عصر روز چهارشنبه 9 اسفند ماه، آدرس محل اسکان، تالار بدمینتون واقع در بلوار جمهوری اسلامی، بعد از سه راهی هوانیروز، جنب خانه ژیمناستیک و پایان اردو عصر روز جمعه 11 اسفند ماه است.

منتخبان نهایی به عنوان بازیکنان تیم ملی نوجوانان در سال آینده وارد کمپ تیم ملی می شوند.

 

* نایب قهرمانی دختران ووشوکار سیرجانی در مسابقات کشوری

تیم ووشوی بانوان سیرجان که به نمایندگی از استان کرمان در مسابقات کشوری سبک  شینگ‌یی‌چوان در استان خوزستان شرکت کرد توانست با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و یک برنز موفق به عنوان نایب‌قهرمانی این رقابت ها شود.

در این مسابقات نگین خراسانی، مینا بلوردی و مبینا رستمی برای تیم سیرجان مدال طلا، مهریا خضری و  مریم صابر نقره و محدثه رستمی نیز سه مدال طلا، نقره و برنز را به دست آوردند.

تندیس فنی‌ترین بازیکن نیز به نگین خراسانی از تیم سیرجان رسید.

 

* رفسنجان قهرمان مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور

تیم پرس سینه جوانان شهرستان رفسنجان در مسابقات کشوری اهواز بر سکوی نخست رقابت ها ایستاد.

 تیم پرس سینه ی جوانان شهرستان رفسنجان به مربیگری سعید اکبری و سرپرستی ابوالفضل هشتادانی در رقابت های قهرمانی کشور اهواز حضور یافت.

در پایان، محمد صادق پورقاسمی اول، رضا حسینی اول، محمد مهدی عبدالحسینی اول، صالح محمدی دوم و کوروش شفیعی اول و قهرمان قهرمانان این دوره از مسابقات شدند و مالک پژمان هم در رده بزرگسالان به مقام سوم رسید.

در مجموع نیز استان کرمان بر سکوی نخست رقابت ها ایستاد.

 

* انتخاب بوکس کرمان به عنوان استان معین در منطقه 5 کشور

فدراسیون کشتی در نظر دارد به منظور کشف و جذب استعدادها و مشارکت همگانی در اعتلای ورزش بوکس کشور، مسابقاتی با عنوان قهرمانی مناطق کشور برگزار کند.

بر این اساس، استان های کشور به 6 منطقه تقسیم و استان های معین انتخاب شده اند.

کرمان به عنوان استان معین در منطقه ۵ کشور استان های هرمزگان، یزد، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی را زیر پوشش خود دارد.

بر این اساس، رضا حسن نژاد، رییس هیئت بوکس استان کرمان نیز به عنوان رییس منطقه ۵ کشور انتخاب شده است.

 

* اجرای طرح بازی های خیابانی در محلات کرمان

بازی های خیابانی طرح مشترک مرکز مطالعات ورزش و سلامت توسا، شرکت عمران هفت باغ علوی ماهان و انجمن بازی ها و ورزش کودکان هیئت ورزش های همگانی استان کرمان است.

در طرح بازی های خیابانی یک تیم از مرکز مطالعات ورزش و سلامت توسا، یک روز در هفته به مدت یکسال به یک محله ورود می کند و با بچه های آن محله، بازی های حرکتی انجام می دهد تا انجام آن بازی ها در کوچه و خیابان های آن محله برای کودکان به صورت عادت در آید.

‍ با برنامه ریزی گروه رشد و یادگیری حرکتی مرکز مطالعات ورزش و سلامت توسا و با همکاری موسسه ی خیریه ی آشیانه ی علی (علیه السلام) ، نخستین جلسه از پروژه ی بازی های خیابانی  در مجموعه ی تفریحی، گردشگری و پذیرایی فلامینگو برگزار شد.

انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.