سری جدید مجموعه انیمیشن پهلوانان نوروز 97 روی آنتن شبکه های سیما

سری چهارم انیمیشن پهلوانان به تهیه‌کنندگی علیرضا گلپایگانی و کارگردانی سیاوش زرین آبادی با تکنیک دو بعدی در بیست قسمت 30 دقیقه‌ای آماده پخش شد.

سری جدید مجموعه انیمیشن پهلوانان نوروز 97 روی آنتن شبکه های سیمابه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سری چهارم انیمیشن پهلوانان به تهیه‌کنندگی علیرضا گلپایگانی و کارگردانی سیاوش زرین آبادی با تکنیک دو بعدی در بیست قسمت 30 دقیقه ای آماده پخش شد. این مجموعه در نوروز 97 روی آنتن شبکه های سیما می رود.

زرین آبادی، درباره روند تولید این مجموعه توضیح داد: پس از حدود دو سال کار مداوم، سری جدید پهلوانان را تولید و آماده پخش کردیم. در این سری نیز شخصیت‌های اصلی مجموعه شامل یاور، صفی و مفرد طی داستان‌ها و ماجراهای جذاب و پر افت و خیز به مبارزه با مظالم و بی‌عدالتی‌های داروغه‌ها و گزمه‌های شهر خوارزم برخاسته و با امداد از ارشادات و رهبری‌های معنوی پوریای ولی پهلوان شهر به دستگیری و پشتیبانی مردم ستم‌دیده و بینوای شهر مبادرت می‌کنند.

وی افزود: این مجموعه با تکنیک دو بعدی و با استفاده از جدیدترین نرم‌‌افزارهای روز دنیا ساخته شده و کیفیت تصویری و غنای حرکتی آن نسبت به سری‌‌های قبل از رشد قابل توجهی برخوردار است. همچنین با توجه به ارتقای کیفیت پخش در شبکه‌ها، همه قسمت‌های این برنامه با فرمت FullHD تولید شده است.

این مجموعه حاصل زحمات گروهی از بهترین و مجرب ترین هنرمندان انیمیشن کشور بوده که در مدت بیش از دو سال در بخش‌‌های مختلف به کار و فعالیت پرداخته‌اند.

انتهای پیام/

 

به زودی انیمیشن پهلوانان روی آنتن می رود

 

 

برچسب ها: انیمیشن ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار