تسهیلات بسته رونق به واحد‌های تولیدی و صنعتی مازندران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بسته رونق به واحد‌های تولیدی و صنعتی استان خبر داد.

 محمد محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفنگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت : این تسهیلات تاکنون بیش از نیمی از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان پرداخت شد و بقیه نیز درمراحل تکمیل پرونده‌ها در بانک‌ها قرار دارند.

وی افزود: اعطای تسهیلات طرح رونق تولید محدودیتی ندارد و واحد‌های متقاضی دارای شرایط، می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی یکی از مهم‌ترین اهداف  پرداخت تسهیلات را  افزایش ظرفیت تولید و ایجاد اشتغال پایدار در بخش صنعت است.

وی از ۷ سرمایه‌گذاری خارجی مشترک در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان خبرداد و گفت : برای ساخت این واحد‌های تولیدی ۴۵ میلیون دلار سرمایه گذاری صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه ۲۳۷ طرح عمرانی برای تکمیل زیرساخت شهرک و نواحی صنعتی استان انجام شده است افزود: برای اجرای این طرح عمرانی در شهرک صنعتی ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبارهزینه شده است.

محمدپور افزود: با ایجاد این سرمایه گذاری خارجی در استان برای ۵۵۸ نفر اشتغال ایجادشده است.

وی گفت : در سه سال اخیر ۲۲۰ طرح عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، به انجام شد ۲۹۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی و داخلی منظور تکمیل زیرساخت هزینه شده است.

۳ هزار نفر در مازندران درواحد‌های جدید صنعتی، معدنی و بخش صنفی مشغول فعالیت هستند .

انتهای پیام /ر

اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی و صنعتی مازندران

برچسب ها: صتعت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار