رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مطرح کرد؛

رتبه دوازدهم قم در پرداخت تسهیلات بخش صنعت و معدن

سیجانی گفت:استان قم در بخش پرداخت تسهیلات در بخش صنعت و معدن در رتبه دوازدهم کشور قرار دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمود سیجانی،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم،در حاشیه چهاردهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت:در روزهای اخیر شاهد روندی روبه‌رو رشد در زمینهٔ پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های عامل استان بوده‌ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان تعداد پرداختی تسهیلات رفع موانع تولید در بخش جهاد کشاورزی استان در یک هفته گذشته افزود:متأسفانه در هفته گذشته شاهد پرداختی در این زمینه در استان نبوده‌ایم و همان 42 مورد پرداختی ماه‌های پیش در سامانه ثبت‌شده است، درمجموع 149 مورد پرداخت در زمینهٔ جهاد کشاورزی از ابتدای سال جاری شاهد بوده‌ایم.

وی با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات مستقیم استان قم در بخش‌های مختلف در طی یک هفته گذشته عنوان کرد: در بخش صنعت و معدن تعداد پرداختی‌ها تا هفته اخیر در استان قم 107 مورد بود که این میزان در به امروز 166 مورد افزایش پیداکرده درمجموع نیز در این بخش تاکنون 158 مورد پرداختی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: میزان پرداختی‌های انجام‌شده به سازمان جهاد کشاورزی استان درمجموع بیش از 21 میلیارد تومان بوده که از این منظر رتبه بیست و هشتم کشوری را در اختیار دارد، استان قم درمجموع پرداخت تسهیلات در جایگاه سیزدهم کشور است.

سیجانی مبالغ پرداخت‌شده در بخش صنعت و معدن استان در هفته اخیر را مورد توجه قرار داد و بیان کرد:تا هفته قبل میزان اعتبارات پرداخت‌شده در زمینهٔ صنعت و معدن استان قم مبلغی بالغ‌بر1931 میلیارد ریال بوده که این میزان در روزهای گذشته به میزان20 میلیارد تومان افزایش پیداکرده است، استان قم در بخش پرداخت تسهیلات در بخش صنعت و معدن در رتبه دوازدهم کشور قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به وضعیت پرداخت‌های تسهیلات رونق تولید انتقالی از سال 95 به 96 ادامه داد: تا هفته گذشته در این زمینه 14 مورد در بخش صنعت و معدن موردبررسی قرارگرفته بود که تلاش‌های صورت گرفته این تعداد به 17 مورد افزایش پیداکرده که درمجموع اعتباری بالغ‌بر 27 میلیارد تومان را در برگرفته است استان قم در زمینهٔ پرداخت‌های انتقالی در بخش صنعت و معدن در جایگاه شانزدهم کشوری قرار دارد.

وی با اشاره به وضعیت پرداخت‌های تجمیعی استان قم در سال 96 در بخش صنعت و معدن تأکید کرد: در مبحث پرداخت‌های تجمیعی در حوزه صنعت و معدن استان قم تاکنون برای 547 طرح و مرود اعتباری بالغ‌بر 413 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت‌شده است، سازمان صنعت و معدن استان قم در زمینهٔ پرداخت‌های تجمیعی در جایگاه سیزدهم کشوری قرار دارد.

سیجانی پرداخت‌های انتقالی از سال 95 به 96 در بخش جهاد کشاورزی را مورد توجه قرار داد وافزود: در بخش جهاد کشاورزی نیز تاکنون 14 مورد در این زمینه بررسی‌شده که درمجموع نیز برای آن اعتباری بالغ‌بر 22 میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده، استان قم در زمینهٔ پرداخت‌های انتقالی در بخش جهاد کشاورزی در رتبه هفدهم کشوری قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم یادآورشد: در بخش جهاد کشاورزی استان قم نیز در مبحث پرداخت‌های تجمیعی تاکنون برای 321 طرح بررسی‌شده اعتباری بالغ‌بر 38 میلیارد تومان پرداخت تسهیلات را شاهد بوده‌ایم قم در این بخش در جایگاه شانزدهم کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ ح

۱۵۸ مورد تسهیلات مستقیم در بخش صنعت و معدن استان قم پرداخت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار