معاون استاندار اردبیل؛

49 هزار واحد روستایی در استان اردبیل مقاوم سازی شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: 49 هزار واحد روستایی در استان اردبیل مقاوم سازی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهروز ندایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه شورای مسکن استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی افزود: در حال حاضر 49 هزار واحد روستایی مقاوم‌سازی شده و در زمینه مقاوم‌سازی 40 هزار واحد روستایی باقیمانده نیز برنامه‌ریزی‌های لازم باید انجام شود تا با تعامل و همکاری بانک‌های عامل و مسئولان مربوطه زمینه برای ایمن‌سازی تمامی واحدهای روستایی فراهم شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر 5 هزار و 62 واحد مسکن مهر باقی مانده که تکمیل نشده است و در راستای تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها باید اقدامات لازم انجام شده و عملیات عمرانی در این واحدها شتاب گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار داشت: باید تلاش و جدیت مسئولان و متولیان امر در حوزه مسکن مهر بر تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن مهر در راستای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این واحدها و تحویل آنها به صاحبان واحدهای مسکن مهر باشد.

ندایی با تاکید بر اینکه پیمانکاران باید در تکمیل واحدهای باقیمانده این طرح سرعت عمل بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: در راستای آسایش و رفاه صاحبان مسکن مهر باید این امر در اولویت پیمانکاران و مسئولان مربوطه باشد تا بتوانیم با ایجاد سرپناه برای صاحبان این واحدها رضایت آن‌ها را جلب کنیم.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات حقوقی تعدادی از واحدهای مسکن مهر در اردبیل گفت: برخی واحدهای مسکن مهر در میراشرف اردبیل و نیز مشگین‌شهر دارای مشکل حقوقی هستند که باید هر چه زودتر زمینه برای رفع این مشکلات فراهم شود.

انتهای پیام/ح

عملیات تکمیل واحدهای مسکن مهر شتاب می گیرد

 

 

برچسب ها: مسکن ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار