لکه سیاه ربطی به لاشه هواپیما نداشت/ روایت اورژانس از جستجو در محل سقوط هواپیما + فیلم و تصاویر

عملیات شناسایی و جستجوی لاشه هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج، در دومین روز از سر گرفته شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،هواپیمای تهران- یاسوج ۵۰ دقیقه بعد از پرواز از صفحه رادار ناپدید شد و در حالی عملیات جستجو برای دومین روز ادامه دارد که همچنان لاشه هواپیما پیدا نشده و جستجوی هوایی نیز متوقف شده است.

هواپیمای «ای تی آر ۷۲ – ۶۰۰ » متعلق به هواپیمایی آسمان ساعت هشت صبح یکشنبه 29 بهمن ماه از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت فرودگاه یاسوج «تیک آف» کرد و در حدود ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه هواپیما از صفحه رادار ناپدید شد.

مطابق اطلاعات اولیه اعلام‌شده از سوی مسئولان هواپیمایی آسمان هواپیما در ۱۴ مایلی شهر یاسوج و در نزدیکی روستای «بیده» به کوه دنا برخورد کرده است. مطابق آخرین اطلاعیه شرکت هواپیمایی آسمان یکی از مسافران پرواز تهران - یاسوج، از پرواز جامانده و تعداد مسافران هواپیمای سقوط کرده ۶۵ نفر بوده است.

معاون هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالگردهای امدادی در ارتفاعات روستای بیده پادنا یک سیاهی پیدا کرده‌اند که شک داریم لاشه هواپیمای تهران-یاسوج باشد.

 به علت شرایط جوی نامناسب در این منطقه و برف و کولاک شدید جستجوها برای یافتن لاشه هواپیما شب گذشته متوقف و از صبح امروز آغاز شد.

(برای خواندن مشروح خبرها بر روی تیتر کلیک کنید)

 

بازگشت تیم آفرود اورژانس کشور از ارتفاعات روستای شهید در شمال شرق رشته کوه دنا

خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور :برودت هوا و شرایط جوی مانع ادامه جستجو شده است در ارتفاعات تا چند متر برف و یخبندان وجود دارد ، بالگردهای سازمان اورژانس کشور امشب در دامنه کوههای مورد نظر در حوالی روستای کهنگان مستقر شدند و به محض طلوع خورشید پروازها صورت می گیرد.

۶ سال پیش
اعزام سه فروند پهپاد مهاجر 2 نزاجابرای تفحص هواپیمای مفقود شده

سرهنگ شهرام حسن نژاد فرمانده گروه پهپاد نیروی زمینی ارتش به همراه 18 نفر از نیروهای مجرب این گروه با سه فروند پهپاد مهاجر 2 نوین برای شرکت در عملیات جستجوی هواپیمای مفقود شده عازم منطقه شدند.

۶ سال پیش

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: ۱۹۰ نیروی عملیاتی در قالب ۵ تیم در منطقه برای جستجو آماده شده اند و همچنین ۵ بالگرد و چند گروهی پهبادی در حال بررسی منطقه هستند.

۶ سال پیش
تشکیل جلسه هماهنگی کمیته قضایی بررسی سانحه در سازمان هواپیمایی کشوری

همزمان با بررسی‌های فنی و تخصصی و تشکیل کمیته بررسی سانحه هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان، به دستور دادستان کل کشور جلسه هماهنگی قضایی به ریاست معاون قضایی دادستان کل کشور و رئیس کمیته قضایی بررسی سانحه در محل سازمان هواپیمایی کشوری تشکیل شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: در این جلسه که با حضور مقامات قضائی، مشاور و نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت المال، مدیران عامل و مسئولان برخی شرکت‌های هواپیمایی و مسئولان بررسی سانحه هوایی برگزار شد آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته برای تجسس و نجات و بررسی سانحه تشریح شد و موارد در دست کار در خصوص حفظ حقوق مردم در صنعت حمل و نقل هوایی و مشکلات این صنعت که در جلسات متعدد قبلی بین مدیران صنعت هواپیمایی کشوری و معاون قضایی دادستان کل کشور مورد رسیدگی قرار گرفته بود طرح و بررسی و نتیجه آخرین اقدامات مرور شد.

معاون محترم قضایی دادستان کل کشور پس از جمع بندی مباحث مطروحه، لزوم توجه جدی به رفع مشکلات مردم و صنعت در بخش حمل و نقل هوایی را ضروری دانسته و اهتمام دستگاه قضایی در خصوص حل و فصل مشکلات و همکاری همه جانبه برای ارائه خدمات شایسته به مردم و اقتصاد کشور در حوزه حمل و نقل هوایی را یادآور شدند.

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری جناب آقای حشمتی معاون قضائی دادستان کل کشور در ارتباط با سانحه اخیر بر موراد زیر تاکید نمودند:

سازمان هواپیمایی کشوری مرجع ملی برای بررسی این سانحه است و بررسی‌های تخصصی و فنی توسط سازمان هواپیمایی کشوری انجام شود.

 اطلاع رسانی لازم به صورت رسمی از سازمان و از طریق رسانه رسمی انجام خواهد شد. گمانه زنی افراد غیر مسئول در رسانه‌ها و به خصوص فضای مجازی و ارائه تحلیل‌های غیر موثق و معتبر موجب تشویش اذهان عمومی است و از طرف دستگاه قضایی قابل پیگرد خواهد بود.

سازمان هواپیمایی کشوری گزارشات و تحلیل لازم در خصوص توسعه صنعت و تامین ناوگان مناسب برای کشور تهیه و به عنوان مرجع متولی صنعت حمل و نقل هوایی ارائه کند.

۶ سال پیش
رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر:فردا با تمام توان وارد عمل خواهیم شد + فیلم

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمرگفت:بنا به اعلام سازمان هواپیمایی، نقاط احتمالی در محل حادثه جستجو شد و متاسفانه لاشه هواپیما پیدا نشد.

فردا با تمام توان وارد عمل خواهیم شد.

۶ سال پیش
روابط عمومی اورژانس كشور:يك تیم اورژانس کشور و یک بلدچی جهت شناسایی و تجسس به ارتفاعات کوهستانی و صعب العبور رشته کوه های دنا اعزام شد.

هم اكنون يك تیم اورژانس کشور و یک بلدچی به همراه خودروی آفرود جهت شناسایی و تجسس به ارتفاعات کوهستانی و صعب العبور روستای شهید از توابع سمیرم در نواحی شمال شرقی رشته کوه های دنا اعزام شد.

۶ سال پیش
اعزام تكاوران تيپ نوهد به مناطق صعب العبور ارتفاعات دنا/تکاوران تیپ ۶۵ نوهد به منطقه سقوط هواپیما اعزام شدند

به درخواست ستاد بحران و دستور فرمانده نزاجا قرارگاه جستجو و تفحص در گروه ۲۲ شهرضا با حضور امیر سرتیپ نعمتی جانشین نزاجا تشکیل شد.

بنا به تصمیم این قرارگاه تفحص، تکاوران تیپ ۶۵ نوهد جهت صعود به ارتفاعات به منطقه سقوط هواپیما اعزام شدند.

فردا سه شنبه، تیم های تکاور تیپ ۶۵ نوهد به مناطق صعب العبور صعود و عملیات جستجو و تفحص را آغاز خواهند کرد.

جانشین نیروی زمینی ارتش و فرمانده هوانیروز نیز در این عملیات حضور خواهند داشت.تکاوران تیپ ۶۵ نوهد به منطقه سقوط هواپیما اعزام شدند.

۶ سال پیش

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با تکذیب خبر پیدا شدن لاشه هواپیمای مسافربری آسمان،گفت: اخبار موثق را ستاد مدیریت بحران در منطقه اعلام خواهد کرد.

۶ سال پیش

علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویر احمد:منطقه تقریبی که احتمال می‌دهیم محل سقوط هواپیما باشد، قله بیژن است که در این فصل پوشیده از برف و یخبندان است و عملیات را دشوار می‌کند.

۶ سال پیش

فرماندار سمیرم گفت: طبق اخبار موثقی که از سوی همکاران هواپیمایی آسمان دریافت شده قطعاتی از هواپیما در ارتفاعات 3600 متری مشاهده شده است اما از آنجا که امکان هلی‌برد در شرایط جوی بد کنونی وجود ندارد از فردا صبح به صورت دقیق در منطقه مورد جست‌وجو ادامه پیدا می‌کند.

نصرتی در میان مردم تجمع‌کننده در مقابل بخشداری دناکوه اظهار کرد: قبول داریم که صبح امروز تا زمان سوخت‌گیری هلی‌کوپترها و حرکت آنها وقفه‌ای اتفاق افتاد و در این مدت زمان کوتاه و مناسب برای جست‌وجوی هواپیمای سانحه دیده از دست رفت اما بنده به عنوان مسئول باید پاسخگوی شما مردم و نمایندگان باشم و وظیفه من پاسخگویی به شماست.

این خبر دقایقی پیش دوباره توسط فرماندار دوباره تکذیب شد!

به رغم اعلام فرماندار سمیرم مبنی بر پیدا شدن قطعاتی از هواپیمای سقوط کرده، دهقان، معاون سازمان هواپیمایی کشوری با استناد به عکس‌های جمع آوری شده اظهار داشت که به وضوح نمی‌توان تایید کرد که این تصاویر مربوط به لاشه هواپیما است یا چیز دیگری. هم‌چنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این رابطه گفت: در این تصاویر بعضا اشیائی دیده می‌شود اما نمی‌توان حدس زد که لاشه هواپیمای آسمان هست یا نه.

۶ سال پیش

استاندار اصفهان از بررسی مسیر عبور هواپیمای آسمان در این منطقه با حضور کمک خلبان این هواپیمائی در ارتفاعات دنا خبر داد.

۶ سال پیش

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی با بیان اینکه امروز نیز نتوانستیم لاشه هواپیمای سانحه‌دیده آسمان را در کوه‌های دنا پیدا کنیم، گفت: با تاریکی هوا، عملیات هوایی تا صبح فردا متوقف شد، اما جست‌وجوی زمینی ادامه دارد.

۶ سال پیش
حضور تعدادی از خانواده های قربانیان سانحه هوایی و مردم محلی در مقابل بخشداری دنا کوه

تعدادی از خانواده های قربانیان سانحه هوایی و مردم محلی با تجمع در مقابل بخشداری دنا کوه از حادثه رخ داده ابراز گلایه کرده و خواستار رسیدگی سریعتر برای روشن این واقعه شده‌اند.

لکه سیاه ربطی به لاشه هواپیما نداشت/ روایت اورژانس از جستجو در محل سقوط هواپیما + فیلم و تصاویر

 

 

 

۶ سال پیش

فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: پلیس آگاهی تیم‌های «دی وی آی» « تشخیص هویت» برای شناسایی جان باختگان هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج به شهرستان سمیرم اعزام کرده است.

۶ سال پیش

فرماندار سمیرم گفت: طبق اخبار موثقی که از سوی همکاران هواپیمایی آسمان دریافت شده قطعاتی از هواپیما در ارتفاعات 3600 متری مشاهده شده است اما از آنجا که امکان هلی‌برد در شرایط جوی بد کنونی وجود ندارد از فردا صبح به صورت دقیق در منطقه مورد جست‌وجو ادامه پیدا می‌کند.

نصرتی در میان مردم تجمع‌کننده در مقابل بخشداری دناکوه اظهار کرد: قبول داریم که صبح امروز تا زمان سوخت‌گیری هلی‌کوپترها و حرکت آنها وقفه‌ای اتفاق افتاد و در این مدت زمان کوتاه و مناسب برای جست‌وجوی هواپیمای سانحه دیده از دست رفت اما بنده به عنوان مسئول باید پاسخگوی شما مردم و نمایندگان باشم و وظیفه من پاسخگویی به شماست.

۶ سال پیش

رییس هیئت کوهنوردی لرستان از آمادگی تیم ۱۵ نفره امداد ونجات متشکل از کوهنوردان زبده لرستانی برای اعزام به محل سقوط هواپیمای تهران یاسوج در ارتفاعات دنا خبرداد.

۶ سال پیش

فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: محور یاسوج - سمیرم از ترافیک پرحجمی برخوردار است.

۶ سال پیش

در یکی از پروازهای جستجویی لکه سیاهی را در برف‌های ارتفاعات دنا مشاهده و تصور کرده بوند که شاید این لکه یکی از بخش‌های هواپیما باشد، اما بعد از اینکه از نزدیک با دوربین و با دقت آن قسمت را مشاهده کردیم متوجه شدیم که چنین چیزی نیست.

۶ سال پیش
آغاز بارندگی در منطقه سقوط هواپیما؛ از فردا

معاون سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه علی رغم همه تلاش‌ها هنوز محل سقوط هواپیما را نیافته‌ایم، گفت: بر اساس گزارش‌ها از فردا در این منطقه بارندگی رخ خواهد داد اما با وجود وضعیت نامناسب جوی و وسعت منطقه عملیات جستجو را نیروهای پیاده ادامه می‌دهند.

وی افزود: امروز هم علی رغم استفاده از پهبادها و بالگردهای مختلف و متعدد برای جستجو هنوز نتوانستیم محل سقوط هواپیما را پیدا کنیم.

۶ سال پیش

وزیر راه و شهرسازی گفت: از سازمان ها ی مربوطه در خواست دارم تا پرنده های پرقدرت تری به منطقه ارسال کنند تا جستجو با سرعت و دقت بیشتری انجام گیرد .

۶ سال پیش

وزیر راه و شهرسازی از خانواده‌های جانباختگان هواپیمای تهران-یاسوج دلجویی کرد.

لکه سیاه ربطی به لاشه هواپیما نداشت/ روایت اورژانس از جستجو در محل سقوط هواپیما + فیلم و تصاویر

۶ سال پیش

مختصات تقریبی محل سقوط هواپیمای ATR در اقدامی هم افزا از طریق دفتر وابسته نظامی ارتش با مقامات دفاعی روسیه در اختیار نماینده ستاد بحران کشور قرار گرفت.

تصویر زیر، نمای نزدیک‌تر از منطقه‌ای است که جست‌وجوها در آن انجام می‌شود. روستای نقل (۳۰٫۸۶۷ درجه شمالی و ۵۱٫۶۵۳ درجه شرقی) که گمان می‌رفت نزدیک به محل حادثه باشد، روی این نقشه مشخص شده و هر پیکسل در عکس بزرگ‌تر، متناظر با محدوده‌ای به پهنای ۳۰ متر است.

مشاهده لکه سیاه در ارتفاعات روستای بیده پادنا/ روایت اورژانس از جستجو در محل سقوط هواپیما + فیلم و تصاویر

۶ سال پیش

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: کل محدوده‌ای که هواپیمای تهران-یاسوج سقوط کرده به 3 قسمت تقسیم شده و صدها عکس توسط پهبادها گرفته شده اما هنوز هیچ اثری از لاشه هواپیما پیدا نشده است.

۶ سال پیش

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ظهر امروز راهی منطقه پادنا سمیرم شد تا از نزدیک روند قضایی این حادثه را پیگیری کند.

۶ سال پیش
تاکنون هیچ رد و یا نشانی از لاشه هواپیما رویت نشده است

 خالدی سخنگوی اورژانس کشور گفت: تا این لحظه به دلیل فشار باد و برودت مناطق احتمالی ،تنها بالگردهای سازمان اورژانس کشور در منطقه به تجسس پرداختند .
 وی افزود: تیم های امدادی در قالب تیم های 8 نفره به طور زمینی در رشته کوه‌های دنا در حال تجسس هستند، تا ساعت 15:30 هیچ رد و یا نشانی از لاشه هواپیما رویت نشده است.

۶ سال پیش

وزیر راه و شهرسازی گفت: کل منطقه‌ای که هواپیما سقوط کرده را به ۳ قسمت تقسیم کرده تلاش ها برای یافتن لاشه هواپیما دامه دارد.

۶ سال پیش

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: اخبار منتشر شده درباره پیدا شدن لاشه هواپیما صرفا شایعه رسانه ای بوده و به هیچ عنوان صحت ندارد.

۶ سال پیش

وزیر راه و شهرسازی از کوهنوردان حرفه ای برای کمک به عملیات جستجوی لاشه هواپیمای یاسوج- تهران دعوت کرد.

۶ سال پیش
مشاهده لکه سیاه در ارتفاعات روستای بیده پادنا

معاون هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالگردهای امدادی در ارتفاعات روستای بیده پادنا یک سیاهی پیدا کرده‌اند که شک داریم لاشه هواپیمای تهران-یاسوج باشد.
 

وی افزود: هم اکنون عازم ارتفاعات روستای بیده هستیم تا این موضوع را به دقت بررسی کنیم.

۶ سال پیش

مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی گفت: تا کنون تجسس تیم هوایی و زمینی از دامنه شمالی؛ نتیجه ای به دنبال نداشته است.

۶ سال پیش

استاندار اصفهان گفت: پهبادهای زیادی در حال تصویربرداری از منطقه هستند اما وجود مه غلیظ امکان تصویربرداری را غیرممکن کرده است.

۶ سال پیش

دهقان گفت: سازمان هواپیمایی با بخش‌های عملیاتی مرتبط جهت استفاده از پهپادهای نظامی نیز هماهنگی‌های لازم را انجام داده که به محض صدور مجوز از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

۶ سال پیش

مدیرعامل هلال احمر اصفهان گفت: نقاط جدید احتمالی برای جستجوی لاشه هواپیمای تهران - یاسوج بزودی مشخص می شود.

۶ سال پیش

دقیق ترین نقشه از محل احتمالی سقوط هواپیمای ATR72 آسمان از سوی سازمان امداد و نجات هلال احمر منتشر شد.

۶ سال پیش

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی خواستار پاسخگویی وزیر راه شد و گفت: اجاره نمی‌دهیم ما را به جعبه سیاه واگذار کنید.

۶ سال پیش

رئیس هلال احمر اصفهان آخرین وضعیت جستجو برای پیدا کردن لاشه هواپیمای تهران - یاسوج را شرح داد.

۶ سال پیش

مسئول روابط‌ عمومی نیروی زمینی ارتش اصفهان از انجام اقدامات لازم برای اخذ مجوز پرواز ۳ فروند بالگرد دیگر هوانیروز برای حرکت به سمت سمیرم خبر داد.

۶ سال پیش

ساعت ۸ صبح روز گذشته یک فروند هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان پس از پرواز از مهرآباد به سمت یاسوج در منطقه دناکوه سقوط کرد.

۶ سال پیش

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از پهپادها محدوده جدید احتمالی از سقوط هواپیمای تهران یاسوج را در روستای نقل در منطقه پازن پیر از توابع سمیرم شناسایی کرد.

۶ سال پیش

به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه و برای افزایش سرعت، امدادگران برای پیدا کردن لاشه‌ی هواپیما از پهپاد استفاده کردند که در ادامه تصاویر هوایی این جستجو را مشاهده می‌کنید.

۶ سال پیش

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی جست و جو در پنج نقطه ای که اطلاعات آن از قبل داده شده بود هیچ اثری از سقوط هواپیمای تهران - یاسوج نیست.

۶ سال پیش

وزیر راه و شهر سازی گفت: تا این لحظه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج در ابهام کامل است.

۶ سال پیش

جمعیت هلال احمر از اکیپ سگ‌های زنده یاب و تجسس در محل حادثه سقوط هواپیما استفاده کرده است.

مشاهده لکه سیاه در ارتفاعات روستای بیده پادنا + فیلم و تصاویر

۶ سال پیش

استاندار اصفهان با اشاره به حضور خود در منطقه پادنای سمیرم برای بررسی وضعیت، اظهار داشت: بنده تا ساعاتی دیگر عازم سمیرم هستم.

۶ سال پیش

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان گفت: با مساعد شدن شرایط جوی 5 فروند پهپاد عملیات جستجو برای یافتن لاشه هواپیما در ارتفاعات دنا را آغاز کردند.

۶ سال پیش

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: با وجود وزش باد ،بالگردها عملیات جستجو را ادامه می دهند.

۶ سال پیش

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات جست و جوی نیروهای تخصصی جمعیت هلال احمر استان برای یافتن لاشه هواپیمای تهران - یاسوج به مساحت 16 کیلومتر مربع در منطقه پادنا در ارتفاعات چهار هزار و 500 متری در حال انجام است.

۶ سال پیش

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی به دلیل وقوع دو حادثه حمل ونقلی با فاصله نزدیک به زودی در مجلس کلید می‌خورد.

۶ سال پیش

فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای تسریع در روند کار نیروی‌های امدادی و جستجوگر محدودیت‌های ترافیکی در برخی نقاط اعمال شده است.

۶ سال پیش

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت :دید در شرایط کوهستانی سمیرم به خاطر وجود مه و ابر همچنان کم است.

آخرين اخبار از عملیات جستجوی زمینی و هوایی برای یافتن لاشه هواپیما در دنا + فیلم و تصاویر

۶ سال پیش

در پی سقوط هواپیمای تهران_ یاسوج در حوالی سمیرم اصفهان، خانواده‌های برخی از سرنشینان آن برای کسب اطلاعات بیشتر به ارتفاعات دنا رفتند.

۶ سال پیش

هواپیمای وزیر راه و شهرسازی دقایقی پیش در فرودگاه یاسوج به زمین نشست.

آخرين اخبار از عملیات جستجوی زمینی و هوایی برای یافتن لاشه هواپیما در دنا + فیلم و تصاویر

۶ سال پیش

شب گذشته شرایط نامناسب آب و هوایی در منطقه دناکوه باعث توقف جستجو برای یافتن لاشه هواپیما شده بود.

۶ سال پیش

کوهنوردان و اعضای امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای اعزام به کوهستان دنا از ساعت ۵ صبح آماده شدند.

۶ سال پیش

سخنگوی اورژانس کشور گفت: همه امکانات اورژانس برای کمک به حادثه دیدگان بسیج شده است.

آخرين اخبار از عملیات جستجوی زمینی و هوایی برای یافتن لاشه هواپیما در دنا + فیلم و تصاویر

۶ سال پیش

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم به هیچ وجه در محدوده سقوط هواپیمای تهران یاسوج حاضر نشوند.

۶ سال پیش

رئيس هيأت کوهنوردی استان اصفهان گفت:کوهنوردان نیازمند تعامل نیروهای هلال احمر هستند تا بتوانند امروز به محل سقوط هواپیما نزدیک شوند.

۶ سال پیش

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: امکان بازخوانی جعبه سیاه در تهران مهیا است اما در صورت لزوم و درخواست کمپانی سازنده، جعبه سیاه به فرانسه منتقل می‌شود.

۶ سال پیش

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: جستجوی تیم اورژانس هوایی استان برای هواپیمای تهران-یاسوج تاکنون بی نتیجه مانده است.

۶ سال پیش

طبق گفته مسئولان؛ اولین بالگرد در ساعت ۸:۳۰ امروز پرواز و دومین بالگرد نیز دقایقی پیش کار جستجو و شناسایی را آغاز کرده است.

آخرين اخبار از عملیات جستجوی زمینی و هوایی برای یافتن لاشه هواپیما در دنا + فیلم و تصاویر

۶ سال پیش

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 بالگرد امداد هوایی این استان به منطقه احتمالی در پادنا و سی سخت برای یافتن لاشه هواپیمای سقوط کرده اعزام شده است.

۶ سال پیش

سازمان اورژانس کشور در رشته کوه دنا به دنبال یافتن اثری از هواپیمای سقوط کرده یاسوج – تهران هستند.

۶ سال پیش

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: محور سی‌سخت به بیده مسدود شده و برای خودروهای امدادی باز است.

۶ سال پیش

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:به منظور دسترسی بهتر به محل سقوط هواپیمای پرواز 3704 تهران _ یاسوج، گردنه بیژن بازگشایی شد.

۶ سال پیش

امینی مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از خانواده جانباختگان سقوط هواپیما پرواز 3704 خواست برای انجام آزمایشات ژنتیک به این سازمان مراجعه کنند.

۶ سال پیش

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: عملیات تجسس برای یافتن لاشه هواپیما به کُندی صورت می‌گیرد.

 جعفرزاده افزود اثری از لاشه هواپیما هنوز یافت نشده است.

۶ سال پیش

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: به احتمال زیاد لاشه هواپیما در نزدیکی روستاهای نقل و دنگزلو منطقه پادنای اولیا و بالای کوه دنا بوده است.

۶ سال پیش
شرایط برای ادامه فعالیت بالگردهای اورژانس دشوار است

روابط عمومی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: لحظه به لحظه بر توده های پرفشار ارتفاعات دنا افزوده می شود و به همین دلیل شرایط برای ادامه فعالیت بالگردهای اورژانس دشوار است.

۶ سال پیش

رئیس ستاد مدیریت بحران استان اصفهان گفت: از ساعات اولیه صبح 26 تیم با پشتیبانی 3 بالگرد به منطقه اعزام شدند.

شیشه‌فروش اظهار کرد: جلسه مدیریت بحران صبح امروز در بخشداری دنا برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

۶ سال پیش
وزیر راه و شهرسازی عازم یاسوج شد

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز جهت بررسی آخرین وضعیت سانحه هواپیمای شرکت آسمان عازم یاسوج شد.

۶ سال پیش
اعزام بالگرد هلال احمر به منطقه پادنا/ تمرکز جست‌وجوها حوالی روستای «نقل»

مؤمنی مديرعامل جمعيت هلال احمر استان اصفهان گفت: از ساعت 5:30 صبح امروز 75 نفر از نیروهای نجاتگر و تیم کوهستان در قالب 15 گروه به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: بالگرد به منطقه اعزام شده تا امکان انتقال نیروها به وجود بیاید، در برخی مناطق همچنان به دلیل شرایط نامساعد جوی امکان پرواز نیست اما برخی مناطق این امکان وجود دارد.

مؤمنی ادامه داد: عملیات جست‌وجو از منطقه بیده شروع شده و روستای کهنگان را نیز کامل گشت‌زنی کردند.

مدير عامل جمعيت هلال احمر استان اصفهان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه کارشناسان احتمال سقوط هواپیما را در این منطقه بیشتر می‌دانند،به همین دلیل در حال حاضر نیروها فعلا بیشتر اطراف روستای نقل در حال جست‌وجو هستند .

۶ سال پیش

 

لکه سیاه ربطی به لاشه هواپیما نداشت/ روایت اورژانس از جستجو در محل سقوط هواپیما + فیلم و تصاویر

لکه سیاه ربطی به لاشه هواپیما نداشت/ روایت اورژانس از جستجو در محل سقوط هواپیما + فیلم و تصاویر

 

لکه سیاه ربطی به لاشه هواپیما نداشت/ روایت اورژانس از جستجو در محل سقوط هواپیما + فیلم و تصاویر

سقوط هواپیمای آسمان در حوالی سمیرم و کشته‌شدن ۶۶ مسافر

پرواز تهران - یاسوج سقوط کرد/ تمام سرنشینان جان باختند +فیلم و تصاویر

خبرنگار: رقیه سیف الهی

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
خدا رحمتشون کنه
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
اشک در چشمان حلقه زده بغض گلومو گرفته
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
تسلیت میگم ب مردم ایران واقعا سخت بود .
Iran (Islamic Republic of)
ع.موسوی پور
۱۸:۳۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
با سلام .لطفا جویا شوید چرا هواپیما ساعت 8.5 پرواز کرده ساعت 9.20 دقیقه آخرین تماس خلبان بوده؟ مگه تا یاسوج چقدر فاصله بوده؟ مدت پرواز؟
سوال دوم. اگر رادار یاسوج مشکلی نداشته چرا خلبان مجبور به فرود به روش تقرب بوده؟
احتمالا در سوال و جوابها ی کارشناسان اشتباهاتی وجود داشته .
ضمنا این ضایعه را تسلیت میگویم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
همه آمدند ولی با امکانات کم آمدن !
Saudi Arabia
نا شناس
۲۳:۴۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
مگه از هواشناسی باخبر نبودن چرا اجازه پرواز دادن واقعأمتأسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خدا همه ی این رفتگان رو قرین رحمت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
باید هر چه زودتر نیروهای امدادی برای پیدا کردن هواپیما تلاششون رو بیشتر کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خدا یا کمک کن تا زودتر این هواپیما پیدا شه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۴۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
قضیه لکه سیاه چی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
درحالی که مردم دراین جند ماه برای بارش دست به دعا بودند اما حالا دعا میکنیم آسمان نبارد تا لاشه زیر برف مدفون نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
وای خدایا خودت بهشون رحم کن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۳۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
با عرض تسلیت خدمت بازماندگان حادثه سقوط دلخراش سانحه هوایی ATR .
دوستان عزیز ،
علیرغم اینکه بنده هم مانند سایر دوستان آرزوی نجات همه سرنشینان این سانحه را دارم ، متاسفانه بایستی عرض کنم که معمولا در اینگونه حوادثی که هواپیما به کوه برخورد می‌کند امکان زنده ماندن سرنشینان تقریبا صفر می باشد.
حال در صورتی که هوا هم به این صورت نامساعد باشد اگر کسی هم به صورت اتفاقی زنده باشد و طعمه حیوانات درنده نشود ،در اثر برودت هوا جان خود را از دست خواهد داد.
متاسفانه این واقعیت امر هست و باید این واقعیت بسیار تلخ را بپذیریم.
خداوند روح همه این عزیزان را قرین رحمت خود بگرداند و برای بازماندگان نیز صبری عظیم عطا نماید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
چراازاین همه حوادث درس نمی گیریم و تجهیزات ایمن به روز وپیشرفته تهیه نمی کنیم تاشاهداین حوادث نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
احتمالا هواپیما در میان دره ها و زیر برف مدفون شده
Iran (Islamic Republic of)
Navid
۱۸:۵۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
با سلام وعرض تسلیت نکته ی رو خواستم عرض کنم منطقه کوه دنا دارای چاله هایی هوایی بسیاری هست. طبق مشخصاتی که سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرده در حال کاهش ارتفاع بوده وبا مه غلیظ که در آن شرایط بوده امکان برخورد با صخره های سخت وانفجار وریزش بهمن وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
اگر هیچ لاشه ای پیدا نمیشه ،پس چطور سقوط کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
وای خدای من هنوز پیدا نشده؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۱۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
انشا الله خداوند رحمت کند وبه خانواده شان صبر بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
ده تا پهپاد از ارتش و سپاه هلال احمربفرستید تا هواپیما و مسافران زودتر پیدا بشه .انشالله زنده باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
ده تا پهپاد از ارتش و سپاه هلال احمربفرستید تا هواپیما و مسافران زودتر پیدا بشه .انشالله زنده باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خدا فقط خودت کمک کن معجزه کن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خداکنه زنده باشند وپیدا بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
وای خدای من باز حادثه . خدایا خودت فقط کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خدارحمت کنه همه را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
علت حادثه سقوط هواپیما را باید پیگیری کنند . باتشکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
این باید بررسی بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خدا رحم کنه .انشالله زنده باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
بنده هم تسلیت میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
بنده هم تسلیت میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
ان شالله زنده باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
لطفا مسؤلین پهنه ی وسیعتر و دورتری راا زصحنه حادثه راجستجوکنند
انشالله زنده باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
لطفا مسؤلین پهنه ی وسیعتر و دورتری راا زصحنه حادثه راجستجوکنند
انشالله زنده باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
تسلیت به خانوادهای ایشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
تسلیت به خانوادهای ایشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خدا جانباختگان این حادثه را بیامرزد روحشون شاد
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۲۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
چرا اینقدر طول کشید ؟ به خدا خسته شدیم از انتظار . ما داریم از استرس می میریم . خانواده هاشون چی می کشن ؟
United Arab Emirates
ناشناس
۱۵:۲۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
قلبم از اين همه ماتم از اين همه مصيبت به درد اومده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
مسافران بیمه بودند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
واقعا دردناکه وعرض تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۱۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
ان شاءالله خدا بیامرزه. تسلیت .
Iran (Islamic Republic of)
اقدس مادری سید
۱۵:۱۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
امید وارم نجات پیدا کنن من مادری سوخته هستم این شا الله دلم روشنه زنده هستند دعا کردم به حقه فاطمه ی زهرا خودت زهرا نجاتشون بده
Iran (Islamic Republic of)
اقدس مادری سید
۱۵:۱۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
امید وارم نجات پیدا کنن من مادری سوخته هستم این شا الله دلم روشنه زنده هستند دعا کردم به حقه فاطمه ی زهرا خودت زهرا نجاتشون بده
Iran (Islamic Republic of)
اقدس مادری سید
۱۵:۱۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
امید وارم نجات پیدا کنن من مادری سوخته هستم این شا الله دلم روشنه زنده هستند دعا کردم به حقه فاطمه ی زهرا خودت زهرا نجاتشون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
ان شاءالله خدا بیامرزه. تسلیت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
. خدایا خودت فقط کمک کن خیلی دردناکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خدا کمک کنه زنده باشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خدا کمک کنه زنده باشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
باید پیگیر علت حادثه باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خدافقط صبربده خانواده های حادثه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
با عرض تسلیت به خانواده های داغدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خدا تا به کی باید هر روز خبر حوادث را گوش کنیم خیلی درناکه .خدایا خودت رحم کن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
دو راه حل پیشنهاد می شود
1- استفاده از دستگاه فلز یاب جهت یافتن قطعات هواپیما
2- کمک گرفتن از تکاوران ارتش چون در انجام ماموریت در کوهستان تخصص دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
دو راه حل پیشنهاد می شود
1- استفاده از دستگاه فلز یاب جهت یافتن قطعات هواپیما
2- کمک گرفتن از تکاوران ارتش چون در انجام ماموریت در کوهستان تخصص دارند
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۴:۳۷ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
ایران وایرانی تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
معين
۱۴:۳۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
ضعف و نبود امكانات...با گذشت 35 ساعت هنوز هييييچ سر نخي به دست نيامده پس ماهواره ها و gps ها و مسير حركتي هواپيما تا چند دقيقه قبل از سقوط اينها را نميتوان دنبال كرد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خدا کنه همه آنها زنده باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خداوند رحمت کند و بر بازماندگان صبر عطا فرمائید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حسین
۱۴:۳۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
باسلام
نظر من هم این که وقتی هواپیما با کوه برخورد کرده منفجر شده و موج انفجار باعث شده بهمن فراوانی بر روی هواپیما آوار شده باشه که تجسس را سخت میکنه امیدواریم حداقل هر چه سریع تر خبری به خانواده هاشون بدن .فقط دعا کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خداوند رحمت کند و بر بازماندگان صبر عطا فرمائید
United States of America
ناشناس
۱۴:۲۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
شاید همه زنده باشن انشالله زنده هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
یا ارحم الرحمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خدا همه را رحمت کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خداکنه مسافرها سالم باشن
-
ناشناس
۱۳:۵۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
از مسئولان خواهشمندم علت حادثه هر چه زودتر بررسی و پیگیری کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خدا کنه همه زنده باشن
Germany
علی
۱۳:۵۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خدا فقط صبر بده به خانواده هاشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
تسلیت به ملت داغدار ایران
Iran (Islamic Republic of)
معبودمن
۱۳:۳۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
سلام امیدواریم زنده باشن اما نیستن من بچه سمیرم اینجا همش کوه ان وقت چه انتظار دارین نشسته باشن نه همگی به رحمت خدا رفتن ارزو عفو و بخشش براشون داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
شاید هم با چتر بیرون پریده باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
فقط باید دعا کنیم زنده باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
هواپیمای مسافربری چتر نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
اگ ک جای دیگ فرود امده .هواپیما...حداقل گوشی تلفنی هست ک یباره انتن بده زنگ ببزنن ..کمک بخوان
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۲۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
ان شاءالله که همشون زنده باشن...
خدایا اگه خودت بخوای میشه و ممکنه...
یاارحم الراحمین...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۲۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
ان شاءالله که همشون زنده باشن...
خدایا اگه خودت بخوای میشه و ممکنه...
یاارحم الراحمین...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
انا لله و انا الیه راجعون
Belgium
ناشناس
۱۳:۲۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
این سوال در ذهن همیشه هست که چرا برای سفرهای داخلی آز قطارهای سریع السیر استفاده نمیشود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
هواپیما مستقیم در یک دره سقوط کرده و بهمن و برف روی آن را پوشانده است.هواپیما و قطعات آن زیر برف است. باید جستجو از فاصله نزدیک انجام شود تا لاشه هواپیما رویت شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
امیدوارم زنده باشن و به اغوش گرم خانواده برگردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
شاید این بندگان خدا زیر برف باشند و نیاز به کمک داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
امیدوارم که شاهد حوادث تلخ دیگری نباشیم

تسلیت به ملت ایران
Iran (Islamic Republic of)
پامچال موسوی
۱۲:۵۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
چرا اینقده تو ایران حوادث تلخ و ناگوار اتفاق میفته،،،،،،،،
Iran (Islamic Republic of)
پامچال موسوی
۱۲:۵۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
چرا اینقده تو ایران حوادث تلخ و ناگوار اتفاق میفته،،،،،،،،
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
باید دعا کنیم هموطنان عزیزمون زنده باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
انشالله شاهد هیچ حادثه ی دیگه ای نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
فوری و مهم

سلام
با توجه به اینکه 30 ساعت گذشته و هواپیما پیدا نشده
پیشنهاد میگردد نقاطی که خلیان بدلیل بدی وضع جوی تغییر مسیر داده را جستجو کرد که ممکن است مایلها از نقطه مورد نظر دور باشد .
شاید این احتمال وچود داشته بدلیل نقص فنی از مسیر خارج و در نقطه ای هموار فرود آمده و احتیاج به کمک داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
واقعا دل مردم ایران به درد امد و داغدار شدند

خدا به خانواده های این عزیزان صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
امیدوارم حوادثی مثل سانچی و سقوط هواپیما پیش نیاد
Iran (Islamic Republic of)
amoo
۱۲:۱۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
برای کدوم حادثه باید عزاداری کنیم

خدا به خانواده های این عزیزان صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
واقعا با هیچ جمله ای نمی توان غم از دست دادن این عزیزان بیان کرد

انا لله و انا الیه راجعون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خداوند به خانواده هاشون صبر بده
حادثه غمباری بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
مادر ایرانی چه گناهی کرده .که باید اینقد داغ ببینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
تسلیت به ایران وایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
واقعا دل مردم ایران به درد اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
باتسلیت چیزی درست نمیشه برای کدوم یکی بایدمردم عزاداری کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
تسلیت تسلیت تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خداوند به خانواده های این عزیزان صبر بده

ما را در غم خود شریک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
تسلیت به ملت ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خدا کنه یه معجره رخ بده فقط یه معجزه

این عزیزان رنده باشن و به اغوش خانواده برگردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
قطارهای سریع اسیر بهتر است که برای استفاده کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
تسلیت به خانواده های این عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
شاید لاشه هواپیما نزدیک به روستا افتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
خدایا میشه زنده باشن یا الرحم الراحمین
United States of America
ناشناس
۱۰:۵۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
لااقل از روی تلفن همراه شاید بتونن کمکشون کنن
۱۲