در انتظار بهبود شرایط جوی برای اعزام بالگردها به محل حادثه سقوط هواپیما‌ هستیم

استاندار اصفهان گفت: تاکنون ۲ مرتبه به منطقه هلیکوپتر اعزام شده، اما نتوانستند جلو بروند و به عقب برگشتند و اکنون در منطقه حضور دارند تا در صورت وضعیت جوی مناسب مجدداً پرواز کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، محسن مهرعیلزاده استاندار اصفهان در ارتباط با آخرین جزئیات حادثه سقوط هواپیما در سمیرم اظهار داشت: اکنون در منطقه پادنا و در ارتفاعات دنا، همچنان برف و در برخی مناطق باران و کولاک و طوفان بسیار شدیدی همراه با برف وجود دارد.

وی افزود: تاکنون ۲ مرتبه به منطقه هلیکوپتر اعزام شده، اما نتوانستند از مسیر جلوتر بروند و به عقب برگشتند و اکنون در منطقه حضور دارند تا در صورت بهبود وضعیت جوی مجدداً پرواز کنند. بر‌اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته به‌نظر می‌رسد تا ساعت ۸ شب هوا به همین شکل باشد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: ۲ تیم کوهنوری به محل اعزام شدند و مجدد در جلسه مدیریت بحران مقرر شد در اسرع وقت تیم‌های متعدد دیگری به محل اعزام شوند.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر تمام امکانات موجود است و منتظریم هوا بهتر شود تا از اینکه هواپیما در چه نقطه‌ای سقوط کرده و وضعیت آن چگونه است مطلع شویم.

انتهای پیام/ ف

بالگرد‌ها در انتظار  شرایط جوی  مناسب برای اعزام به محل حادثه سقوط هواپیما

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.