استاندار:

تحول و نوسازی سیستم اداری متناسب با توسعه سیستان و بلوچستان انجام شود

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه چابک سازی و اصلاح نظام اداری بر گرفته از منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های دولت است گفت: باید هرگونه تحول و نوسازی در سیستم اداری این استان متناسب با توسعه آن انجام شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای راهبری مدیریت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: عملکرد دستگاه‌ها بر اساس شاخص‌های عمومی، تخصصی و وضعیت این استان ارزیابی می‌شود.

وی توجه به موضوع پایش و ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها را مهم برشمرد و بر آموزش مدیران برای آشنایی با این شاخص‌ها را مورد تاکید قرار داد.

استاندار سیستان و بلوچستان تمرکز و توجه به محتوای عملکرد دستگاه‌ها را از نقاط قوت فرایند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی این استان در سال ۱۳۹۶ دانست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: ارزیابی دستگاه‌ها باید براساس شاخص‌های عمومی برگرفته از قوانین و مقررات نظام اداری و برنامه سه ساله اصلاح نظام اداری انجام شود.

غلامرضا مالکی با گلایه از کم توجهی و درک ضعیف برخی دستگاه‌ها نسبت به اهمیت اصلاح نظام اداری و ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها بر توجه بیشتر به این موضوع تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان کمیته‌های زیر مجموعه شورای راهبری به عنوان دبیر این کمیته‌ها موضوعات را باید پیگیری کنند، افزود: ارزیابی اولیه دستگاه‌های اجرایی نخست در کمیته‌های پنجگانه انجام و سپس در شورای راهبری مدیریت سیستان و بلوچستان مورد ارزیابی نهایی قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: نتیجه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان در جشنواره شهید رجایی که همه ساله به مناسبت هفته دولت برگزار می‌گردد اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

عملکرد دستگاه‌ها بر اساس شاخص‌های عمومی، استان ارزیابی می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.