استقرار تیم‌های عملیات امداد و نجات کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان دنا

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:مقرر شد تیم‌های گشت و عملیات امداد و نجات استان از ضلع شمالی منطقه پادنا به ضلع جنوبی این منطقه عزیمت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ فیلی از استقرار تیم‌های عملیات امداد و نجات استان از دیشب در شهر سی سخت به فرماندهی فرماندار شهرستان دنا خبر داد و اضافه کرد: مقرر شد تیم‌های گشت و عملیات امداد و نجات استان از ضلع شمالی منطقه پادنا که کار جستجو و امداد از دو روز پیش در این منطقه با استفاده از تمامی امکنات و ظرفیت‌ها آغاز شد به ضلع جنوبی این منطقه عزیمت کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی  با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۲۰ تیم امداد و نجات از استان در منطقه پادنا مستقر هستند گفت:گشت و جستجوی لاشه هواپیما به صورت زمینی همچنان به قوت ادامه دارد.

عزیز فیلی با بیان اینکه با استفاده از کوهنوردان مجرب و متخصص عملیات زمینی ادامه دارد افزود: امروز هم با استفاده از ۳ فروند بالگرد و ۴ فروند پهباد کار جستجو ادامه پیدا می‌کند.

فیلی با تشکر از تمامی دستگاه‌های امداد و خدمات رسان استان و استان‌های همجوار در دو روز گذشته افزود: صداوسیمای استان هم پا به پای این دستگاه‌ها و با اطلاع رسانی به موقع و دقیق به صورت استانی و ملی از جزئیات لحظه به لحظه این حادثه ناگوار گزارش‌های مطلوبی تهیه کرده و در این زمینه برای اطلاع رسانی سنگ تمام گذاشت و جای تقدیر و تشکر از زحمات عوامل این شبکه استانی را دارد.

مسعودی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان نیز از آمادگی لازم این شرکت برای تامین سوخت بالگرد تا مواقع مورد نیاز خبر داد و گفت:در دو روز گذشته این شرکت با کمک گرفتن از استان‌های فارس و اصفهان ۱۱ هزار لیتر سوخت از نوع جی پی فور و ۲۶ هزار لیتر سوخت‌ای تی کی برای بالگردها تامین و به منطقه ارسال کرده است.

علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان هم از استقرار تیم ۱۱ نفره کوهنوردی متخصص و مجرب در خط الراس قله "برف کرمو" یکی از قلل مرتفع و سخت گذر دنا خبر داد و گفت:با هماهنگی‌های انجام شده با استان فارس تیم کوهنوری ۱۵ نفر از این استان هم آماده صعود به قلل دنا و کار جستجو است که به محض اعلام نیاز توسط مدیریت بحران استان این تیم به منطقه مورد نظر اعزام می‌شود.

انتهای پیام/ش

ادامه جستجو با ۳ فروند بالگرد و ۴ فروند پهباد در دنا

برچسب ها: حوادث ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.