اعزام تیم‌های بسیج جامعه پزشکی لرستان به رومشکان

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تیم پزشکی و دندانپزشکی برای انجام خدمات درمانی و بهداشتی به رومشکان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرگرد عبدالوحید ملک‌آرا گفت: تیم پزشکی و دندانپزشکی دوم اسفندماه امسال با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، موسسه تامین درمان بسیجیان استان و کانون فعالیت‌های جهادی مجتمع آموزشی آیت‌الله کمالوند برای ارائه خدمات رایگان به مدت ۲ روز به منطقه چغابل از توابع شهرستان رومشکان اعزام می‌شوند. ‎

وی افزود: این تیم پزشکی که متشکل از پزشکان عمومی، دندانپزشکان، دانشجویان رشته پزشکی و پیراپزشکی همراه با وسایل و تجهیزات پرتابل (سیار) دندانپزشکی موردنیاز برای ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم این منطقه اعزام می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تیم پزشکی براساس هماهنگی و برنامه‌ریزی به‌عمل‌آمده کانون فعالیت‌های جهادی با مرکز بهداشت و درمان و آموزش و پروش شهرستان رومشکان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ۸ مدرسه ابتدایی و متوسطه ۱ و ۲ در سه روستای چغابل حضور پیدا می‌کنند.

وی به ویزیت رایگان، کشیدن و معاینه دندان، مامایی و انجام فشارخون و قند خون رایگان توسط کارشناسان مربوطه در این منطقه اشاره کرد و گفت: علاوه بر خدمات درمانی و بهداشتی، خدمات مشاوره‌ای و آموزشی توسط دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ د

تیم‌های بسیج جامعه پزشکی لرستان به رومشکان اعزام می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار