آخرین اخبار از انتقال پیکر سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج+تصاویر و فیلم

چهارمین روز جستجو برای یافتن اجساد قربانیان پرواز تهران- یاسوج در ارتفاعات ۴ هزار متری قله دنا آغاز شده و امدادگران تلاش می کنند تا قبل از خراب شدن وضعیت جوی، بتوانند تمامی اجساد را کشف و منتقل کنند.

آخرین اخبار از انتقال پیکر سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج+تصاویربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛چهارمین روز جستجو برای یافتن اجساد قربانیان پرواز تهران- یاسوج در ارتفاعات ۴ هزار متری قله دنا آغاز شده و امدادگران امیدوارند قبل از خراب شدن وضعیت جوی، بتوانند تمامی اجساد را کشف و منتقل کنند.

روز گذشته تیم‌های امدادی موفق شدند لاشه هواپیمای ATR آسمان را در ارتفاع ۴ هزار متری قله دنا در منطقه نوقل کشف کنند. همان زمان ۲۴ امدادگر برای کشف اجساد به محل حادثه اعزام شدند و توانستند تا شب گذشته ۳۳ جسد را کشف کنند.

ساعت ۶ صبح امروز چهارمین روز یافتن اجساد سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج آغاز شده و به گفته هواشناسی امکان استفاده از بالگرد تنها تا ساعت ۱۰ صبح فراهم است.

استاندار اصفهان گفت:عملیات جست‌وجو متوقف شده و تا روز جمعه امکان جست‌وجو نیست، هر زمان که هوا اجازه دهد کار را دوباره آغاز می کنیم.

مهرعلیزاده افزود:عملیات جمع‌آوری و انتقال پیکرها وقت زیادی نیاز ندارد منتهی باید شرایط جوی مساعد باشد.

 فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات  گفت: از ساعت ۶ صبح ۸۰ امدادگر دیگر به صورت پیاده به محل کشف لاشه اعزام شدند.

وی ادامه داد:  اجساد کشف شده را به پشت قله انتقال می دهیم تا در صورت امکان با بالگرد به پایین منتقل شود.  شرایط جوی از امروز صبح نا مساعد است.

فتحی گفت: لاشه هواپیما متلاشی شده و کار جمع آوری اجساد سخت است.

هواپیمای ATR۷۲ شرکت آسمان به‌شماره پروازی ۳۷۰۴ که قرار بود روز یکشنبه هفته جاری تهران را به‌مقصد یاسوج ترک کند، در منطقه دناکوه سمیرم سقوط کرد.

براساس آخرین اخبار، این هواپیمای ATR۷۲، پنجاه دقیقه پس از پرواز، از صفحه رادار محو شد و روز گذشته لاشه هواپیما در کوه‌های دنا پیدا شد. این هواپیما حامل ۶۰ مسافر، ۲ مهماندار، ۲ نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک‌خلبان بوده است.

(برای خواندن مشروح خبرها بر روی تیتر کلیک کنید)

پاسخ وزير راه به ابهامات حادثه هواپيما در کميسیون عمران مجلس + فیلم

وزير راه به ابهامات حادثه هواپيما در کميسیون عمران مجلس پاسخ داد.

 
 
۶ سال پیش
بازگشت تمام تیم‌های امدادی حامل پیکرهای پیداشده

مؤمنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت:20 نفر از نیروهای امدادی هلال احمر که شب گذشته در نزدیکی محل سقوط حضور داشتند، صبح به منطقه سقوط هواپیما رفتند و تا جایی که امکان داشت قطعاتی از هواپیما یا اجسادی که مشخص بود را آوردند و تحویل مقامات قضایی دادند.

با توجه به  امکان نبودن  استقرار نیروها در قله کوه با توجه به شرایط بد جوی نیروهای هلال احمر و سایر دستگاه‌ها امشب در قله کوه حضور ندارند.

۶ سال پیش
پایان نمونه برداری از اولین محموله بقایای پیکر جانباختگان سانحه هواپیمای مسافربری

امینی، مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراحل کدگذاری، عکسبرداری و نمونه برداری جهت آزمایشات ژنتیک از اولین محموله بقایای پیکر جانباختگان سانحه هواپیمای مسافربری انجام شد و پایان یافت.

۶ سال پیش
رئیس ستاد بحران کشور:بخشی از پیکرها به یاسوج منتقل شد

نجار رئیس ستاد بحران کشور در جمع خبرنگاران در ستاد عملیاتی منطقه کوه گل گفت: بخشی از پیکرهایی که از قله پایین آورده شده، به یاسوج منتقل شد.

 وی افزود: پیکرهایی که پایین آورده شده، برای احراز هویت در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است.

وی بیان داشت: عملیات جستجو و انتقال فردا ادامه می یابد.

۶ سال پیش

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از تحویل گرفتن بخشی از بقایای اجساد جان باختگان حادثه سقوط هواپیما خبر داد.

۶ سال پیش
معاون سازمان هواپیمایی: گرفتن چک از خلبان پرواز تهران -یاسوج کذب است

معاون سازمان هواپیمایی در واکنش به اظهارات یک نماینده مجلس مبنی بر اینکه از خلبان آسمان چک گرفته شده بود بنابراین او با وجود نامساعد بودن شرایط جوی مجبور به انجام پرواز شده است، تاکید کرد: تمام این اظهارات رد می‌شود.خلبان این پرواز از نیروهای قدیمی شرکت آسمان بوده و از وی هم هیچ چکی گرفته نشده است.

مرتضی دهقان درباره اظهارات یکی از نمایندگان مجلس درباره اینکه شرکت آسمان علی رغم هشدارهای هواشناسی مبنی بر نامساعد بودن شرایط جوی اصرار بر انجام پرواز داشته است، گفت: هیچ خلبانی حاضر نمی شود جان خود و مسافران را به خطر بیاندازد. تمام این ادعاها کذب است و ما آن را را رد می‌کنیم.

وی همچنین درباره ادعای دیگر این نماینده مجلس مبنی بر اینکه از خلبان چک گرفته‌اند بنابراین او مجبور به انجام پرواز شده است،تاکید کرد: خلبان این پرواز از نیروهای قدیمی و با تجربه این شرکت هواپیمایی بوده و شرکت آسمان هیچگاه اقدام به چنین کاری با نیروهای باتجربه و با سابقه خود نمی کند.

معاون سازمان هواپیمایی گفت: تمام این ادعاها رد می‌شود چرا که اساسا ادعاهای غیر منطقی هستند که متاسفانه از سوی یک نماینده مجلس مطرح شده است.

یکی از نمایندگان مجلس مدعی شده بود که تعدادی از خلبانان اعلام کرده‌اند شرکت آسمان با دریافت چک از خلبانان ، آنها را مجبور به پرواز می‌کند.

۶ سال پیش

دادستان اصفهان درباره آخرین پیگیری های قضایی حادثه سقوط هواپیمای ای تی آر شرکت آسمان در ارتفاعات دنا اظهار نظر کرد.

۶ سال پیش

نماینده مردم کهگلویه‌ و بویر‌احمد گفت: حادثه هواپیمای تهران یاسوج‌ مشمول زمان شده و متاسفانه هیچ برخوردی با مسببان‌ نخواهد شد.

۶ سال پیش

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: تیم پزشکی قانونی اصفهان قطعه‌هایی از اجساد سانحه هوایی هواپیمای مسیر تهران-یاسوج را که منتقل شده بود،تحویل گرفت.

۶ سال پیش

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: احتمال آسیب یا سرمازدگی افراد کوهنورد و کسانی که برای انتقال پیکر جان‌باختگان به قلل دنا مراجعه کردند وجود دارد.

۶ سال پیش

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: تیم ۴۰ نفره امروز صبح به قله صعود کردند که باتوجه به شرایط بد آب و هوا امکان عملیات ندارند و به دنبال آن هستند که جان‌پناهی را پیدا کنند تا امشب را در قله بمانند.

۶ سال پیش

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه وبویراحمد ازتعیین احراز هویت و علت فوت حادثه هواپیمایی تهران -یاسوج در سریع ترین زمان ممکن خبر داد.

۶ سال پیش

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اول صبح امروز ۱۵۰ امدادگر عازم محل سقوط هواپیما شدند که طبق آخرین اطلاعات رسیده سالم به محل رسیدند.

۶ سال پیش

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: به‌دلیل بدی آب و هوا و وجود ابر، مه‌غلیظ و بارش برف و بوران بالگردها امکان نزدیک‌شدن به دنا را ندارند.

آخرین اخبار از انتقال پیکر سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج+تصاویر

۶ سال پیش

یکی از نجاتگران کوهستان جمعیت هلال احمر گفت: دیروز عصر ما به وسیله بالگرد جمعیت هلال احمر به قله شمالی دنا اعزام شدیم و به محض فرود، کار جستجو را انجام دادیم و نقطه فرود هواپیما به دست آمد.

۶ سال پیش

رئیس هیأت کوهنوردی استان اصفهان گفت: اگر 50 بسته کامل امکانات و تجهیزات کوهنوردی در اختیار ما باشد با سرعت بیشتر می‌توانیم اجساد را به پایین کوه منتقل کنیم.

۶ سال پیش

معاون وزیر کشور گفت: ارتفاعات دنا پوشیده از برف همراه با باد شدید و بارش برف و تراکم ابر است وامکان ادامه عملیات وجود ندارد.

آخرین اخبار از انتقال پیکر سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج+تصاویر

۶ سال پیش

ارتباط تلفنی با گروههای خبری شبکه دنا مستقردر محل حادثه سقوط هواپیما قطع شده است.

۶ سال پیش

هاشمی نماینده مردم کهگیلویه گفت: آخوندی هیچ توجیهی برای ملت ایران ندارد و باید پاسخگو باشد.

آخرین اخبار از انتقال پیکر سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج+تصاویر

۶ سال پیش

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: نخستین گروه از پیکرهای جانباختگان هواپیمای آسمان در ارتفاعات دنا توسط امدادگران جمعیت هلال احمر به پایین منتقل شد.

۶ سال پیش

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با اشاره به بازدید تیم قضایی از محل سانحه هوایی، گفت: در اولین فرصت اجساد به خانواده قربانیان تحویل داده خواهد شد.

آخرین اخبار از انتقال پیکر سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج+تصاویر

۶ سال پیش

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ،جان باختن تعدادی از هموطنان را در سانحه هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج با صدور پیامی تسلیت گفت.

۶ سال پیش

معاون سازمان امداد و نجات گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط نامساعد جوی در ارتفاعات ۴۰ نفر از نیروها به صورت جداگانه به سمت قله هدایت شدند.

۶ سال پیش

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: نباید در مورد دلایل حادثه سقوط هواپیمای تهران_یاسوج گمانه زنی کنیم.

۶ سال پیش

مسئول روابط عمومی نیروی زمینی ارتش منطقه اصفهان گفت: در حال حاضر سرمای سختی وجود دارد و امکان ادامه عملیات و حضور کوهنوردان وجود ندارد و فعلاً دستور داده شده که همراه با اجسادی که کشف شده به پایین کوه بیایند.

آخرین اخبار از انتقال پیکر سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج+تصاویر

۶ سال پیش

سخنگوی اورژانس کشور از آماده باش این سازمان برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی به امدادگران در محل سقوط هواپیما خبر داد.

۶ سال پیش

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در دفاع از مرز‌ها محتاج هیچ تجهیزات یدکی و نظامی بیگانگان نیستیم و در تولید سلاح آماده ایم بخشی از آن را به کشور‌های همسایه صادر کنیم.

۶ سال پیش

مدیر منطقه مخابرات کهگیلویه و بویراحمدگفت: با توجه به تجمع بسیاری از نیروها تجهیزات موقت مخابراتی برای رفع مشکل آنتن دهی به منطقه کوه گل سی سخت منتقل می شود.

۶ سال پیش

رئیس پایش اداره هواشناسی یاسوج گفت: در حال حاضر در ارتفاعات دنا شاهد مه غلیظ و برف و کولاک و وزش باد شدید هستیم واین وضعیت جوی مانع از ادامه تجسس پیکرهای حادثه سقوط هواپیمای ای تی آرشد.

۶ سال پیش

چادرهای امدادی جمعیت هلال احمر برای اسکان امدادگران در حاشیه ارتفاعات دنا در شهر سی سخت برپاشد.

۶ سال پیش

شرایط آب و هوایی بد کار امداد رسانی به حادثه دیدگان سقوط هواپیما را دچار مختل کرده است.

۶ سال پیش

انتقال پیکر ۷ نفراز باختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران به یاسوج در حال انتقال به شهر سی سخت است.

آخرین اخبار از انتقال پیکر سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج+تصاویر

۶ سال پیش

چهل نفراز کارشناسان ماهر پزشکی قانونی آماده آغاز کار احراز هویت جانباختگان سانحه هوایی‌ای آر تی ۷۲ هستند.

آخرین اخبار از انتقال پیکر سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج+تصاویر

۶ سال پیش

استاندار اصفهان گفت: 32 پیکر تاکنون پیدا شده، نیروها آماده هستند که با طراحی لازم برای پایین آوردن پیکرها اقدام شود.

آخرین اخبار از انتقال پیکر سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج+تصاویر

۶ سال پیش

نیروهای امدادگر حاضر در محل لاشه هواپیمای تهران – یاسوج، اطلاعات جدیدی از عملیات ارائه کردند.

آخرین اخبار از انتقال پیکر سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج+تصاویر

۶ سال پیش

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمدازکاهش دید افقی در محل سقوط هواپیمای «ای تی آر» به کمتر از 2متر خبر داد.

۶ سال پیش

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای امدادی در ادامه روند انتقال تعدادی از پیکرها، با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم بر منطقه به صورت پیاده و با عبور از مسیری سخت اقدام به انتقال پیکرها به پایین کوه دنا کرده‌اند.

آخرین اخبار از انتقال پیکر سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج+تصاویر

۶ سال پیش

وفایی مقدم مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمدگفت :با آغاز بارش باران در یاسوج وبارش برف در ارتفاعات دنا عملا امکان هلی برد در محل سقوط هواپیما وجود ندارد

۶ سال پیش

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت:مسیر انتقال اجساد از طریق یاسوج است و این انتقال از مسیر سی‌سخت انجام خواهد شد.

۶ سال پیش

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ازاعزام ۱۲ تیم امدادی از گردان تکاور تیپ ۴۸ فتح از سپاه این استان به‌همراه برخی فرماندهان رده‌های مختلف با هدف حمل اجساد جان‌باختگان سقوط هواپیما عازم ارتفاعات دناخبر داد.

۶ سال پیش

یک مقام مسئول گفت: به سبب شرایط نامساعد جوی قرار است تا روند انتقال اجساد جانباختگان هواپیمای آسمان به صورت زمینی صورت گیرد.

۶ سال پیش

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از مردم و خانواده جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای "تهران-یاسوج" خواست به محل سقوط هواپیما عزیمت نکنند.

۶ سال پیش

مسئول اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در حال حاضر آسمان در دناکوه تقریبأ ابری است اما از بعد از ظهر احتمال بارش  وجود دارد.

۶ سال پیش

فرماندار دنا از اعزام 20 گروه چهار نفره از کهگیلویه و بویراحمد به ارتفاعات پازن پیر واقع در کوه دنا برای جست و جو و انتقال پیکرهای جان باختگان خبر داد.

۶ سال پیش

کارشناس هواسناسی یاسوج گفت: با ورود سامانه بارشی به کهگیلویه وبویراحمد از امروز بارش برف و بوران در رشته کوه دنا آغاز شد.

۶ سال پیش

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: از روز گذشته تاکنون هیچ جسدی به پایین کوه منتقل نشده است.

۶ سال پیش

استاندار اصفهان با بالگرد به منطقه پادنا سمیرم رفت تا شخصا عملیات انتقال اجساد جان باختگان را نظارت کند.

۶ سال پیش

4بالگرد در فرودگاه یاسوج آماده باش هستند تا صورت شرایط مناسب جوی به منطقه سقوط هواپیمایی تهران -یاسوج جهت انتقال اجساد به پرواز در آیند.

۶ سال پیش

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان گفت:در حال حاضر 20 نفر از کوهنوردان حرفه‌ای و تیم‌های کوهستان هلال‌احمر در محل حضور دارند و شب گذشته توانستند تعدادی از پیکرها را در کیسه جسد جمع‌آوری و در کمپ نگه‌داری کنند.

۶ سال پیش

سخنگوی اورژانس گفت: کوهنوردان شب گذشته در دمای منفی ۳۰ درجه حضور داشتند و برودت هوا باعث کندی عملیات شده است.

۶ سال پیش

سخنگوی اورژانس گفت: کوهنوردان شب گذشته در دمای منفی ۳۰ درجه حضور داشتند و برودت هوا باعث کندی عملیات شده است.

۶ سال پیش

رئیس اورژانس وفوریت های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت:بر خلاف پیش بینی ها ، شرایط سخت جوی هم اکنون بر شهر یاسوج ومحل سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا حاکم شده است.

۶ سال پیش

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا حدود سه ساعت دیگر وشاید هم زودتر بارش برف در ارتفاعات دنا و محل سقوط هواپیما آغاز می شود

 

۶ سال پیش

رئیس اورژانس وفوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخلاف پیش بینی ها ، شرایط سخت جوی هم اکنون بر شهر یاسوج ومحل سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا حاکم شده است.

آخرین اخبار از انتقال پیکر سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج

۶ سال پیش

در این گزارش به ناگفته هایی از پرواز آسمانی اِی تی آر بر فراز قله دنا پرداخته شده است.

۶ سال پیش

آخرین اخبار از انتقال پیکر سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج+تصاویر

تصاویری از بازگشت اولین گروه امدادی که به لاشه هواپیما رسیده و پیکرها را یافتند

آخرین اخبار از انتقال پیکر سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج+تصاویر

آخرین اخبار از انتقال پیکر سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج+تصاویر

آخرین اخبار از انتقال پیکر سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج+تصاویر

آخرین اخبار از انتقال پیکر سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج+تصاویر

حضور مستمر گروه های امدادی در ارتفاعات پادنا و سی سخت

آخرین اخبار از انتقال پیکر سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج+تصاویر

جدیدترین تصویر از بقایای هواپیمای ATR ۷۲ در ارتفاعات کوه دنا حاکی از برخورد شدید هواپیما است

آخرین اخبار از انتقال پیکر سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج+تصاویر

تکاوران ارتش در کنار بقايای هواپیمای سقوط کرده تهران - یاسوج

آخرین اخبار از انتقال پیکر سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج+تصاویر

آخرین اخبار از انتقال پیکر سرنشینان هواپیمای تهران- یاسوج

در این باره بیشتر بخوانید

پرواز تهران - یاسوج سقوط کرد/ تمام سرنشینان جان باختند +فیلم و تصاویر

سقوط هواپیمای آسمان در حوالی سمیرم و کشته‌شدن ۶۶ مسافر

لکه سیاه ربطی به لاشه هواپیما نداشت/ روایت اورژانس از جستجو در محل سقوط هواپیما + فیلم و تصاویر 

پیکرهای سرنشینان هواپیمای مسافربری پیدا شد + فیلم و تصاویر

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
تسلیت می گم به خانواده های داغدار ؟؟؟؟؟
-
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
33 پیکر پیدا شدند ؟ روحشون شاد
United States of America
ناشناس
۰۹:۳۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
از این شهدا مانند شهدای غدیر که هواپیمایشان به کوه خورد باید تقدیر شود
Iran (Islamic Republic of)
پوریا جوانبخشی
۰۰:۱۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
کاش یه خبر میدادن که چند نفر زنده موندن افسوس !تسلیت به خانواده های داغدار باید قدر این امدادگرارو بدونیم خدا قوت دلاورا!!!
Iran (Islamic Republic of)
پوریا جوانبخشی
۰۰:۱۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
کاش یه خبر میدادن که چند نفر زنده موندن افسوس !تسلیت به خانواده های داغدار باید قدر این امدادگرارو بدونیم خدا قوت دلاورا!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
تو افسریه بوی آتیش میاد چی شده :|
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
تو افسریه بوی آتیش میاد چی شده :|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
جعبه سیاه هواپیما هنوز پیدا نشده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا به بازمندگان صبر بدهد
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
آخر مقصر کی شناخته شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
مگر سازنده ی هواپیما باعث سقوط شده؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا بدادشون برسه
Iraq
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خیلی متاثر شدم
Iran (Islamic Republic of)
يوسف
۱۳:۴۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
واقعا جاي تاسف هست اون تكاورا و امدادگرايي گه تون اون دماي زير صفر شب رو تاصبح تو قله سر كردند و كار حمل اجساد رو برعهده دارند و تمام مشقتهاي امدادو نجات باهاشون هست ديده نمشن !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
غم بزرگی بود خدا رحمتشون کنه