پرداخت حقوق و اضافه‌کار پرسنل شهرداری آبادان

عضو شورای شهر آبادان گفت: حقوق کارکنان شهرداری آبادان طی روزهای آینده پرداخت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛بهفرعضو شورای شهر آبادان با اشاره به طلب 800 میلیارد ریالی شهرداری آبادان از پالایشگاه، پتروشیمی و شرکت نفت و گاز اروندان گفت: با پرداخت این مطالبات طی روزهای آینده حقوق و اضافه‌کار پرسنل شهرداری آبادان پرداخت می‌شود.
آرش بهفر افزود: حدود 1 هزار و 860 نفر به‌صورت قرارداد رسمی، قرارداد مستقیم و غیرمستقیم در شهرداری آبادان مشغول به کار هستند.

وی گفت: مبدأ مشکلات شهرداری آبادان کاهش اعتبار ارزش‌افزوده شهرداری آبادان با مصوبه مجلس شورای اسلامی بود، این مبلغ در گذشته بر اساس فعالیت و تعداد شرکت‌های صنعتی شهرستان آبادان بود اما اکنون مبنای محاسبه آن بر اساس تقسیمات جمعیتی است.

عضو شورای شهرآبادان افزود:در موضوع عوارض آلایندگی نیز شهرداری آبادان حدود 800 میلیارد ریال از پالایشگاه آبادان، پتروشیمی آبادان و شرکت نفت و گاز اروندان طلبکار است که برای جذب این مبالغ این مذاکراتی انجام‌شده و قول مساعد داده‌اند.
بهفر گفت: امیدواریم با پرداخت این مبالغ حقوق و اضافه‌کاری کارکنان شهرداری آبادان پرداخت شود.

وی افزود: در موضوع خدمات شهری نیز نظارت بر فعالیت پیمانکاران از سوی اعضای شورا در دوره‌های سابق انجام می‌شد اما در این دوره درصدد اصلاح نحوه نظارت و ارزیابی کیفیت کار هستیم.

عضو شورای شهر آبادان گفت : عمده نارسایی‌ها در حوزه خدمات شهری را مربوط به فعالیت پیمانکاران و کارکنان آنان می‌دانیم چراکه آن‌گونه که باید آموزش نمی‌بینند و از تجهیزات، ماشین‌آلات مجهز و مکانیزه استفاده نمی‌کنند.

انتهای پیام/د

حقوق کارکنان شهرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.