عنوان Sniper Ghost Warrior 3 از مرز فروش 1 میلیون نسخه عبور کرد!

شرکت CI Games اعلام کرد که نسخه سوم از عنوان محبوب اسنایپر گوست واریور فروش خوبی کسب کرده است.

عنوان Sniper Ghost Warrior 3 از مرز فروش 1 میلیون نسخه عبور کرد!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماه آوریل سال 2017 بود که شرکت CI Games نسخه سوم از فرنچایز محبوب خود  Sniper: Ghost Warrior را عرضه کرد. این بازی اگرچه با پوشش خبری بسیار عرضه شد و در دسترس کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی قرار گرفت؛ اما پس از عرضه با مشکلات و باگ‌های گرافیکی روبه‌رو شد و چند نقد و بررسی ضعیف دریافت کرد.

همین موضوع عامل مهمی شد تا عنوان Sniper: Ghost Warrior 3 در ابتدای عرضه با شکست مواجه شود و نتواند فروش مورد نظر را کسب کند. اما اخیرا طی آمارهایی که شرکت CI Games منتشر کرده؛ این عنوان پس از گذشته تقریبا 11 ماه از عرضه توانسته است از مرز فروش 1 میلیون نسخه عبور کند و این موفقیت خوبی برای نسخه سوم اسنایپر به حساب می‌آید.

همچنین به تازگی مقامات شرکت CI Games سرانجام سکوت خود درباره مشکلات پیش آمده بر سر راه Sniper: Ghost Warrior 3 را شکستند و متن زیر را در توییتر ارسال کردند :

" عنوان Sniper Ghost Warrior 3 بزرگترین بازی بود که ما آن را توسعه داده و عرضه کردیم؛ و علارغم دید منفی که برخی رسانه ها در مواجه با این عنوان در ابتدای عرضه آن داشتند، ما به سختی بر روی ارتقاء کیفیت آن کار و تلاش کردیم. حال از موفقیت این بازی و فروش بالای آن خرسند هستیم. "

انتهای پیام/

Sniper Ghost Warrior 3 به فروش 1 میلیون نسخه دست یافت!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار