علی حسینی:بهترین رکورد را در بازی‌های آسیایی ثبت می‌کنم

ورزشکار دسته فوق سنگین وزنه برداری گفت:پس از انجام عمل جراحی تمرینات را شروع کرده ام تا در بازی‌های آسیایی جاکارتا برای کشورم نتیجه خوبی را کسب کنم.

سعید علی حسینی عضو تیم ملی وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگار جوان،در مورد وضعیت فعلی اش بیان کرد: پس از انجام عمل جراحی از یک هفته پیش تمریناتم را شروع کرده ام. این عمل موفق بود و باید از زحمات کیهانی و تیم همراهش تشکر کنم.

او درمورد بازی های آسیایی جاکارتا هم گفت: تنها 6 ماه تا شروع بازی های آسیایی جاکارتا زمان باقی نمانده است و امیدوارم تمام وزنه برداران تیم ملی و خودم  روند روبه رشدی داشته باشیم تا از آنجا با مدالی خوشرنگ به کشورمان بازگردیم.تمام تلاشم این است تا مانند گذشته برای کشور عزیزم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنم و انشاالله با کسب خوشرنگ ترین مدال دل مردم ایران را شاد کنم.هرچند نباید فراموش کرد کیفیت بازی های آسیایی در سطح قاره با هیچ رقابتی قابل قیاس نیست ولی با این اوصاف اگر وزنه برداران ما خوب تمرین کنند و رکوردهای خوبی به ثبت برسانند، می توانند هر ورزشکاری را شکست دهند. در بازی های آسیایی جاکارتا تلاش می کنم، بهترین رکورد را ثبت کنم.

علی حسینی درباره اینکه آیا برخواه می تواند تیم ملی را در مسابقات پیش رو به نتیجه برساند یا خیر،گفت:مطمئنم او می تواند موفقیت های بیرانوند را در تیم ملی تکرار کند زیرا در گذشته از وزنه برداران خوب تیم ملی بوده و در تیم ملی جوانان هم عملکردش بسیار درخشانی داشت. شک ندارم برخواه این قابلیت را دارد تا ما را به قهرمانی برساند و نتایج خوبی ثبت کند.

وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی وزنه برداری در پاسخ به این سوال که آیا وعده های مسئولان پس از کسب عنوان قهرمانی تیم ملی ایران در رقابت های جهانی عملی شده است یا خیر،گفت:در این رابطه اطلاع خاصی ندارم و باید این موضوع را از فدراسیون جویا شوید اما با توجه به  صحبت های انجام شده علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری، باید برای بازی های آسیایی حمایت ها را از ورزشکاران بیشتر کنند تا بتوانیم خوب در آنجا ظاهر شویم.

دارنده مدال نقره قهرمانی جهان درمورد بازگشت بهداد سلیمی به میادین ورزشی گفت: بهداد سلیمی یکی از سرمایه های اصلی ایران است و در ضمن از بهترین های وزنه برداری دنیا هم محسوب می شود. خیلی خوشحالم که او از تصمیمش برای خداحافظی منصرف شد و من هم سعی می کنم در کنار بهداد برای کشورم نتایج خوبی بدست بیاورم.

علی حسینی درباره مسابقات جهانی 2019 عشق آباد هم خاطر نشان کرد:در صورتی که آماده سازی خوبی را پشت سر بگذاریم و همچنین تمرینات اولیه را بدون هیچ مشکلی انجام دهیم، صددرصد می توانیم در رقابت های جهانی ترکمنستان خوب ظاهر شویم.به نظرم مشکل خاصی وجود ندارد و فقط باید در این مدت، فدراسیون اردوهای خوبی را برای وزنه برداران تدارک ببیند تا به شرایط و آمادگی لازم دست یابیم.

رکورددار جوانان جهان در مورد راهکار پس گرفتن قهرمانی دسته فوق سنگین جهان از لاشا تالاخادزه گرجستانی، اظهار داشت:به اعتقاد من دسته فوق سنگین، یکی از مهم ترین اوزان وزنه برداری به حساب می آید چراکه قوی ترین ورزشکار جهان از این دسته بیرون می آید. برای پس گرفتن عنوان قهرمانی جهان باید برنامه ریزی فدراسیون و کادر فنی تیم ملی به شکلی باشد که بتوانیم این عنوان مهم را از چنگ وزنه بردار گرجستانی در بیاوریم و بار دیگر به نام ایران کنیم.من و بهداد این قابلیت را داریم تا رقابت فشرده ای با لاشا داشته باشیم.

دارنده مدال طلای جوانان جهان در پایان خاطر نشان کرد: تابع دستورات کادر فنی تیم ملی هستم و هر چه صلاح بدانند همان کار را انجام می دهم.دوست دارم در تمام اردوهای تیم ملی شرکت کنم تا بتوانم زیر نظر مربیان تیم ملی تمریناتم را پیگیری کنم.البته با توجه به در پیش بودن امتحانات دانشگاه، ممکن است به صورت منظم نتوانم در اردوها حضور یابم.

انتهای پیام/

اظهارات علی حسینی درباره شرایط این روزهای وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار