معاون فرماندار:

با متخلفان جایگاه‌های سوخت در خاش برخورد می‌شود

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان خاش گفت: با متخلفان جایگاه‌های سوختی که نارضایتی مردم را فراهم می‌کنند، به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد احمدی بولاغ معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان خاش در نشست با جایگاه داران بیان کرد: برای مقابله با معضلات قاچاق سوخت و پیشگیری از تخلفات در کمیسیون قاچاق کالا و ارز تصمیم بر این گرفته شده در جایگاه‌ها سوخت تحویل خودرو‌هایی شود که کارت سوختی متعلق به آن‌ها است.

وی افزود: تمام مالکان و کارکنان جایگاه‌های سوختی باید خودرو‌ها را کنترل کنند که در روز یکبار سوخت بزنند و از ازدحام در صف بنزین پیشگیری شود.

احمدی ادامه داد: شایسته نیست مردم بخاطر چند لیتر سوخت در عذاب باشند و عده‌ای سودجو با اعصاب مردم بازی کنند لذا در این موضوع انتظار داریم جایگاه داران با قوت اوضاع را مدیریت کنند.

مهدی اسماعیلی مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خاش هم با اشاره به اینکه اراده مسئولان شهرستانی و استانی برخورد قاطع با متخلفان و به تعطیلی کشاندن جایگاه‌های متخلف است، گفت: با توجه به اینکه مشکلاتی در مبحث توزیع سوخت خودرو در جایگاه‌های سوختی داخل شهر خاش وجود داشته، بر حسب تصمیمات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تلاش می‌کنیم برنامه‌های نظارتی و کنترلی را تشدید و با متخلفان برخورد جدی داشته باشیم، اما با احترام گذاشتن به جایگاه داران وظیفه این کار را به آن‌ها واگذار و یازده ماه از سال را مدارا کرده ایم و اگر ببینیم مشکلات کم نشده، قطعا با تندی برخورد خواهیم کرد.

اسماعیلی بیان کرد: همه ما با تمام فعالیت‌های جایگاه داران آشنا هستیم و کاملا می‌دانیم که در جایگاه‌ها چه می‌گذرد، ولی اجازه داده ایم دوستان آزادانه کار کنند و هدف ما ارائه خدمت به مردم بوده لذا برای دفاع از حقوق مردم با متخلفان در جایگاه‌های عرضه سوخت قاطعانه برخورد می‌کنیم.

شهرکی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خاش هم با اشاره به اینکه توزیع سوخت در جایگاه‌های این شهرستان از ۲۳۰ هزار لیتر به افزون بر ۳۰۰ هزار لیتر در روز رسیده و در لحظات مختلف شبانه روز بدترین توهین‌ها را متحمل می‌شویم گفت: جایگاه داران سوختی قشری زحمت کش هستند و دولت از تلاش‌های آن‌ها قدردانی می‌کند، اما برای بالا بردن شاخص‌های رضایت مندی مردم و در آینده‌ای نزدیک رضایت مندی مهمانان نوروزی و مسافران عبوری باید طوری برنامه ریزی شود که صف در جایگاه‌ها شکل نگیرد و سوخت عادلانه و با دقت و نظم توزیع شود.

شماری از مسئولان شهرستانی و جایگاه داران نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و کدینگ کردن کارت‌های سوختی، اختصاص نیرو برای کنترل جایگاه‌ها و شناسایی خودرو‌های متخلف که چند بار سوخت زنی دارند از پیشنهادات برخی از جایگاه داران بود، که مقرر گردید در نشست آتی مالکان اصلی جایگاه داران و با حضور فرماندار و مقامات استانی و محلی برای حل ریشه‌ای این معضل چاره اندیشی شود و مصوبات کارگروه لازم الاجرا خواهد بود.

همچنین در این جلسه مقرر شد با همکاری جایگاه داران کار توزیع سوخت از ساعت هفت صبح تا ۲۲ شب مدیریت شود تا مردم و مسافران بتوانند به نحو شایسته سوخت مورد نیاز خودرو‌های خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ع

برخورد جدی با متخلفان جایگاه‌های سوخت  خاش 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار