دلیل سوء استفاده دشمنان،کم کاری مسئولان است

امام جمعه سلسله گفت: چرا باید با سهل انگاری و کم کاری برخی زمینه سوء استفاده استکبار و دشمنان فراهم شود و آنان این نارضایتی را به نظام ربط دهند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی در مراسم یادواره ۲۹۶ شهید شهرستان سلسله با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمانی دیگر نیاز به یاد آوری نام شهدا در جامعه احساس می‌شود، گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست چرا که سبب زنده نگهداشتن راه و رسم و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود و برگزاری یادواره‌ها خود یکی از راه‌های زنده نگه داشتن این فرهنگ ناب و انسان‌ساز است.

وی با اشاره به نامگذاری خیابان‌ها و میادین به نام شهدا، افزود: زنده نگه داشتن نام شهدا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فاصله گرفتن و دوری از بی عدالتی‌ها در جامعه است.

امام جمعه سلسله با اشاره به فراموش کردن برکات نظام از سوی برخی افراد، عنوان کرد: یادآوری نام شهدا به این افراد گوشزد می‌کند که عروسک‌های خیمه شب بازی دست استکبار هستند که روزی بساط شان با یاد شهدا جمع خواهد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استکبارستیزی و ولایت‌پذیری از ویژگی‌های بارز شهدا در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی بوده که باید ما نیز با الگوگیری از این ویژگی‌ها در حفظ ارزش‌های اسلامی بکوشیم، بیان کرد: ملت ایران همواره پایبند به نظام اسلامی و ارزش‌های آن بوده و هستند و هر کجا که نیاز بوده با حضور گسترده و باشکوه خود به میدان آمده و از نظام اسلامی و ولایت فقیه پشتیبانی کرده‌اند.

موسوی با تاکید بر اینکه نباید کار‌هایی انجام دهیم که منجر به رنجش خاطر مقام معظم رهبری شود، خاطرنشان کرد: آن‌هایی که دل در گرو ولایت و رهبری دارند این کلام مقام معظم رهبری که مردم شاید به بنده حقیر هم انتقاد داشته باشند برایشان خیلی سنگین است چرا که این انتقاد‌ها ناشی از سهل انگاری برخی مدیران است.

وی با اشاره به اینکه کم کاری مسئولان سبب سوء استفاده دشمنان شده است، تصریح کرد: چرا باید با سهل انگاری و کم کاری برخی زمینه سوء استفاده استکبار و دشمنان فراهم شود و آنان این نارضایتی را به نظام ربط دهند.

امام جمعه سلسله با اشاره به امنیت بالای شهرستان سلسله، اظهارداشت: این امنیت یکی از مهمترین افتخارات مردم شهرستان است چرا که مردم شهرستان سلسله همواره پایبند به نظام اسلامی و مقام معظم رهبری بوده و هستند در حالی که تمامی گروه‌ها و احزاب مختلف سیاسی نیز در کنار یکدیگر فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدای والامقام ستودنی است و اگر امروز به اقتدار و امنیت کنونی دست یافته‌ایم در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده است، افزود: شهدا جان خود را در راه نظام اسلامی و جامعه فدا کردند و امروز این مسئولیت به ما سپرده شده است بنابراین مسئولان باید به نحو شایسته و مطلوبی مسئولیت خود را انجام دهند تا مقام معظم رهبری دغدغه خاطری نداشته باشند، زیرا شایسته نیست مسئولان کوتاهی کنند و مقام معظم رهبری بابت این کوتاهی‌ها و بی مسئولیتی‌ها از ملت عذرخواهی کند.

انتهای پیام/د

کم کاری مسئولان سبب سوء استفاده دشمنان شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.