گزارش اختصاصی کویره دلو اسپورت درباره جهانبخش

روزنامه معتبر کویره دلو اسپورت ایتالیا با انتشار گزارشی درباره ستاره ایرانی آزد آلکمار به تمجید از ویژگی های فنی این بازیکن پرداخت.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانکویره دلو اسپورت در گزارش خود به معرفی علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان و ستاره آزد آلکمار هلند پرداخت.
این روزنامه نوشت : او در سیستم 3-3-4 وینگر محسوب می شود، 24 ساله است و با پیراهن آلکمار در لیگ هلند 11 گل به ثمر رسانده و ده پاس گل داده است. جهانبخش در جام جهانی روسیه شرکت خواهد کرد، او یکی از رهبران تیم ملی ایران است. جهانبخش تا سال 2020 قرارداد با آلکمار قرار داد دارد. او چندین بار مدنظر، مدیر ورزشی ناپولی قرار گرفته است.

تیم ملی ایران برای پنجمین بار در مرحله نهایی مسابقات جام جهانی حضور خواهد داشت و هرگز از دور اول عبور نکرده است. در روسیه، تیم ملی با مربیگری کارلوس کی روش پرتغالی در گروه B با اسپانیا ، پرتغال (قهرمان اروپا) و مراکش دیدار خواهد کرد. ایران دائما در حال پیشرفت است. 9 بازیکن کی روش در خارج از کشور بازی می کنند: معروف ترین آنها، سردار آزمون 23 ساله است ، مهاجمی که با روبین کازان روسیه قرارداد دارد و در تابستان گذشته در برنامه های لاتزیو جا گرفته بود. اما در میان جواهرات جدید یک وینگر وجود دارد که در مسابقات فوتبال هلند به معرض نمایش گذاشته شده است.

نام کوچک نام او علیرضا است، در حالی که نام خانوادگی اش کمی پیچیده است: جهانبخش.
جهانبخش که سال 2015 به آلکمار پیوست با پیراهن این تیم در اردیویزه یازده گل زده و ده پاس گل داده است.
او 24 ساله است و 180 سانتی متر قد دارد، می تواند در بال چپ و راست بازی کند.جهانبخش که برای داماش گیلان بازی می کرد سال 2013 با قراردادی 250 هزار یورویی راهی نایمخن شد.

کویره دلو اسپورت درباره ارزش جهانبخش در نقل و انتقالات می گوید: الکمار برای جهانبخش یک میلیون و هشتصد هزار یورو هزینه کرد.
در حال حاضر، با توجه به درخواست های این  باشگاه  هلندی(   قهرمان سال 2009 لیگ هلند با مربیگری  فن خال و گراتزاینو پله در  خط حمله)، ارزش او به هشت میلیون یورو رسیده است.


جهانبخش مورد توجه، کریستیانو گینتولی مدیر ورزشی ناپولی  بوده است. قدرت پاسکاری، دریبل زنی، حفظ توپ و همکاری  این بازیکن در فاز دفاعی ، وسوسه کننده است.از دیگر ویژگی های این بازیکن تمایل به مرکز میدان، شوتزنی از خارج محوطه جریمه و حمایت از خط هافبک است. او یکی از رهبران تیم ملی ایران است (32 بازی و 3 گل ملی در کارنامه دارد).

 جهانبخش تا سال با آزد آلکمار قرارداد دارد. مربی این تیم فان دن بروم است و در رتبه سوم جدول اردیویزه جای دارد.
نایمخن جهانبخش را به اروپا آورد و الکمار سال 2015 موفق شد در رقابت با پی اس وی آیندهون، آژاکس،سلتیک و اندرلخت او را به خدمت بگیرد.
جهانبخش،با شماره هفت ، آرزوی قهرمانی جام حذفی هلند را دارد. یک گل و دو پاس گل او به آلکمار کمک کرد به نیمه نهایی برسد تا در این مرحله روز 28 فوریه برابر توئنته به میدان برود.
انتهای پیام/

جهانبخش مد نظر ناپولی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار