کاهش 38 درصدی آمار تلفات تصادفات درون شهری در استان اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: توسعه اقدامات فرهنگی و رسانه ای و هدفمندسازی برنامه های آموزش همگانی، اثربخش ترين راهكار كنترل و پيشگيری از حوادث رانندگی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سردار حسين عبدی، فرمانده انتظامی استان اردبیل در هفتمين كميسيون تحول امور پليس راه و راهنمايی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اردبيل، با اشاره به كاهش 38 درصدی آمار تلفات تصادفات درون شهری در 11 ماهه سال جاری اظهار داشت: اين موفقيت تجلی حضور هدفمند و اثربخش، تعهد و احساس مسئوليت و تلاش جهادی مأموران پليس راهنمايی و رانندگی در مسير تأمين ايمنی و آرامش سفرهای درون شهری است.

وی ضرورت زيبندگی مأموران پليس راه و راهنمايی و رانندگی به اخلاقيات و معنويات را مورد تأكيد قرارداد و اظهار داشت: ارتباط مستقيم و مستمر مأموران پليس راه و راهنمايی و رانندگی با مردم و گستردگی تعاملات اجتماعی می طلبد تا خويشتن داری و مردم داری همواره مد نظر آنان بوده و محور اقدامات شايسته در حوزه های ترافيكی و افزايش ايمنی سفر باشد.

فرمانده انتظامی استان اردبيل با بيان اينكه قانونمندی و احترام به حقوق شهروندی سد محكمی در برابر وقوع حوادث رانندگی است گفت: در مجموعه پليس راه و راهنمايی و رانندگی بايد توسعه اقدامات فرهنگی و رسانه ای و هدفمندسازی برنامه های آموزش همگانی به عنوان اثربخش ترين راهكار كنترل و پيشگيری از حوادث رانندگی مد نظر ويژه بوده و هدفگذاری روی قشر دانش آموز با محوريت بهره مندی مثبت از ظرفيت صدا و سيما باشد.

وی تصريح كرد: بايد در ايام پيش رو خصوصاً طرح نوروزی مجموعه پليس راه و راهنمايی و رانندگی به لحاظ نيروی انسانی تقويت و تجهيز شوند.

انتهای پیام/ح

کاهش تلفات تصادفات رانندگی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار