رونمایی ازکتاب آثار جشنواره منطقه ای سینمای جوان- کاشان

کتاب آثار پنجاه و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان- کاشان رونمایی شد.

رئیس ستاد برگزاری پنجاه و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان- کاشان، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: افزون بر رونمایی کتاب باحضورآقای پوراسماعیلی معاون فرهنگی آموزشی انجمن سینمای ایران، برگزاری نشست تخصصی《فیلم توریسم》با موضوع، سینما و رونق گردشگری و  نرم افزار نقشه تمامی مراکز مهم جشنواره سینمای جوان شامل اقامتگاه‌ها، سالن‌های نمایش، نگارخانه‌ها و غیره نیز در نقشه همراه کاشان بارگذاری شد.

سید مهدی رضوی زاده،  تصریح‌کرد: این نرم افزار بر بستر اندروید فعال شده و به عنوان جمع‌سپاری فرصت ثبت اطلاعات محلی را برای شهروندان فراهم می کند.

 بارگذاری نرم افزار نقشه جشنواره در تلفن های همراه 

وی افزود: این نقشه الکترونیکی به مهمانان و کادر اجرایی ستاد جشنواره کمک خواهد کرد تا در هر نقطه از شهر سریع ترین مسیر را برای رسیدن به محل مورد نظر و سایر مراکز خدماتی و تفریحی کاشان پیدا کنند.

به‌گفته‌وی، امکان دانلود این اپلیکیشن از نرم‌افزارهای اندرویدی مثل Cafebazaar.ir  و همچنین برای مهمانان در پذیرش ستاد جشنواره امکان دریافت اپلیکشن بصورت وای فای وجود دارد.

 راه اندازی رادیو رویداد۵۹ جشنواره

رئیس ستاد پنجاه و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان - کاشان،  در ادامه راه اندازی  رادیو این جشنواره باعنوان رادیو رویداد۵۹ را خاطرنشان‌کرد و گفت: این رادیو با هدف اطلاع رسانی از اخبار و برنامه های اجرایی جشنواره راه اندازی شد.

آغاز جشنواره چهارم اسفندماه 

رضوی زاده، آغاز پنجاه ونهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان را در کاشان از چهارم اسفند و برگزاری آن تا هفتم اسفند را یادآورشد و گفت: این جشنواره در مجتمع سینمایی کاشان برگزار می‌شود. 

وی، تصریح‌کرد :513 فیلم ، 368 فیلمنامه و 1768 تک عکس و مجموعه عکس از آغاز رقابت پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌یی فیلم و عکس جوان ایران در کاشان توسط هنرمندان جوان فیلمساز و عکاس 11 استان و شهر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

به‌گفته‌وی،  66 فیلم ،14 فیلمنامه و 42 تک عکس و مجموعه عکس در سه بخش پس از پایان بررسی آثار به بخش مسابقه و رقابت نهایی این جشنواره راه یافته است.

اصفهان رتبه اول ارسال آثار را دارد

رئیس ستاد برگزاری پنجاه ونهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان در کاشان رتبه نخست استان اصفهان را در ارسال آثار با احتساب آمار شهرستان کاشان خاطرنشان‌کرد و گفت: 27 اثر از اصفهان و 20 اثر از شهرستان ارسال شده که در مجموع با 47 اثر اصفهان در رتبه اول ارسال آثار قرار گرفته است.

 راه یابی 121اثر به مرحله مسابقه ونهایی جشنواره 

رضوی زاده، اظهارداشت :هنرمندان جوان سینماگر و عکاسی از استان‌های مرکزی، لرستان،  اصفهان، تهران،چهارمحال و بختیاری،گلستان، خراسان شمالی، قم، سمنان، مازندران و شهرستان کاشان در مجموع با 121 اثر در قالب فیلم، فیلمنامه و عکس راه یافته به بخش مسابقه این رقابت منطقه‌ای حضور دارند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.