برگزاری یادواره سرداران و شهدای شهرستان لارستان

با حضور جانشین بسیج مستضعفین، یادواره سرداران و شهدای شهرستان لارستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در مراسمی که با استقبال گسترده خانواده معظم شهدا، بسیجیان، مسئولان، نیرو‌های نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم همراه بود، با حضور جانشین بسیج مستضعفین کشور، بزرگداشت سرداران و شهدای شهرستان لارستان برگزار شد.

در این مراسم، سردار پاسدار علی فضلی جانشین بسیج مستضعفین با اشاره به پیشینه درخشان مردم خطه لارستان، گفت: منطقه لارستان با بهره‌گیری از افکار و عقائد علمای بزرگ و در سایه اطاعت از بزرگ‌مردانی همچون سیدعبدالحسین لاری، آیت‌الله آیت‌اللهی، آیت‌الله موسوی لاری و شهدا راه حق و حقیقت را پیموده‌اند.

وی با تقدیر برگزارکنندگان یادواره شهدا لارستان، افزود: یادواره شهدا محل تذکر و یادآوری برای همه آحاد جامعه است.

سردار فضلی با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، تصریح کرد: آن حضرت به دنبال حق حضرت علی (ع) و برای اثبات ولایت آن حضرت و اتمام حجت با امت جانشان را در این راه تقدیم کردند.

وی با تمجید از ایثار و از خود گذشتگی خانواده شهدا در دوران دفاع مقدس، ادامه داد: مردم ایران اسلامی و به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران شجاع، مطیع، متدین و ولایتمدار همه سرمایه‌های مادی خود، جوانان رعنا و پاکشان را به میدان آوردند و برای دفاع از دین خدا اهدا کردند.

وی خانواده شهدا را چراغ راه معرفی کرد و یادآور شد: خانواده شهدا راهی برای یافتن مسیر درست هستند.

در این مراسم از کتاب «آقای دکتر» به تألیف دکتر یوسف کشفی آزاد نخستین فرمانده بهداری لشکر امام حسین (ع) و از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس رونمایی شد.
انتهای پیام/ر

رونمایی از کتاب دفاع مقدس در لارستان

برچسب ها: شهدا ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار