طرح هر خانواده یک مربی" در شهرضا تدوین و اجرا می‌شود

رئیس هیئت ورزش همگانی شهرضا گفت: طرح "هر خانواده یک مربی" به عنوان یک طرح کم نظیر در شهرضا تدوین و اجرا می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی صحفی  با بیان اینکه توسعه ورزش‌های همگانی زمینه‌ساز ارتقای ورزش قهرمانی است اظهار داشت: به دنبال توسعه ورزش‌های همگانی در سطح شهرستان شهرضا هستیم.

وی با اشاره به اینکه باید زیرساخت‌های ورزش همگانی در شهرضا توسعه یابد، افزود: دامنه آموزشی و پرورشی هیئت ورزش همگانی اقشار مختلف جامعه را در سنین و طبقات مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دربر می‌گیرد.

رئیس هیئت ورزش همگانی شهرضا با بیان اینکه باید تلاش شود که فرهنگ ورزش کردن در جامعه نهادینه شود، گفت: تعداد 24 کمیته در ذیل ساختار هیئت ورزش همگانی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقای ورزش همگانی در نقاط مختلف شهرستان استفاده کرد، بیان کرد: ترویج اصل ورزش و لزوم گرایش به این امر مهم از سنین خردسالی به عنوان یک مأموریت اساسی در دستور کار این هیئت قرار دارد و با وجود همکاری و تعامل حداقلی اداره آموزش و پرورش با این هیئت حداکثر تلاش برای تحکیم ضرورت ورزش در قشر کودک و نوجوان انجام گرفته است.

صحفی با بیان اینکه توانمندی‌های بسیاری در حوزه ورزش در شهرضا وجود دارد که باید این توانمندی‌ها در مسیر بهره‌برداری قرار بگیرد، تصریح کرد: مجموعه ادارات وارگان‌های دولتی نقش به‌سزایی در مسیر فرهنگ‌سازی در راستای گرایش اقشار مختلف مردم به ورزش ایفا می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه شناسایی استعدادها ورزشی در شهرضا ضروری است و باید تلاش کرد که امکانات ورزشی در مناطق مختلف شهرستان ارتقا یابد، خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از ظرفیت صاحب‌نظران در راستای تولید تجهیزات مختلف ورزشی در شهرضا و بازنگری در وضعیت اقتصاد ورزشی شهرستان از اولویت‌های فراروی این هیئت به شمار می‌رود.

رئیس هیئت ورزش همگانی شهرضا گفت: طرح "هر خانواده یک مربی" به منظور افزایش سهم ورزش در سبد روزانه شهروندان مطرح است و به عنوان یک طرح کم نظیر در شهرضا تدوین و اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

باید زیرساخت‌های ورزش همگانی در شهرضا توسعه یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.