افتتاح واحد بوم گردی ارجمند بزودی در زرند

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان زرند از افتتاح واحد بوم گردی ارجمند در زرند خبرداد.

افتتاح واحد بوم گردی ارجمند بزودی در زرندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان زرند در بازدید سرزده از مکان برگزاری جشنواره غذاها و شیرینی های سنتی با بیان اینکه خوش حالیم خانه ارجمند به زیباترین واحدبوم گردی استان کرمان تبدیل می شود، گفت: بزودی شاهد افتتاح این واحد بوم گردی بسیار زیبا در سطح استان خواهیم بود.

صادق زاده در بازدید میدانی از مکانهای تاریخی روستای خیرآباد، بیان داشت: یکی از بزرگترین جشنواره های غذا و شیرینی های سنتی بصورت استانی همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) در این مجموعه کم نظیر و به همت اداره میراث فرهنگی شهرستان و اتاق اصناف برگزار خواهد شد.

محمد اسلامی رئیس میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان زرند نیز در این بازدید افزود: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز این جشنواره فرصتی است تا تمام فعالان حوزه غذایی و نیز تولیدکنندگان سوهان و شیرینی های سنتی استان مرغوبترین و با کیفیت ترین تولیدات خود را به معرض بازدید و قضاوت مردم قرار دهند.

وی از مشارکت مردمی به عنوان نقطه قوت این جشنواره نام برد و گفت: با توجه به رضایت استاندار از جشنواره قبلی خیرآباد در حال انجام مقدمات برای حضور دوباره استاندار و تعدادی از مدیران ارشد استان و نمایندگانی از وزارت خانه ها هستیم.

لازم به ذکر است، جشنواره غذاها و شیرینی های سنتی در 17 و 18 اسفندماه سال جاری در روستای تاریخی خیرآباد برگزار خواهد شد و همه ی فعالان این دو حوزه باید سریعا ثبت نام و محل نمایش محصولات خود را انتخاب نمایند.

انتهای پیام/ح

راه اندازی بوم گردی زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار