خلیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

محدودیتی در عرضه اقلام اساسی وجود ندارد/ توزیع میوه‌شب عید از ۲۰ اسفند در بازار

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان تهران گفت: محدودیتی در عرضه اقلام اساسی در بازار وجود ندارد.

محدودیتی در عرضه اقلام اساسی وجود ندارد/ توزیع میوه های ذخیره سازی از 20 اسفند در بازارحمید رضا خلیلی مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان تهران در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت تنظیم بازار اقلام اساسی در ایام پایانی سال، اظهار کرد: جهاد کشاورزی استان به همراه شرکت های وابسته اعم از پشتیبانی امور دام و بازرگانی غله برای تعادل بخشی قیمت اقلام اساسی و برقراری تساوی میان عرضه و تقاضا اقدام به تامین و توزیع کالاهای اساسی از جمله برنج، تخم مرغ، مرغ منجمد، گوشت منجمد و میوه در میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های بهاره در 5 نقطه استان کرده است.

وی با اشاره به اینکه محدودیتی در عرضه اقلام اساسی در بازار وجود ندارد، افزود: با توجه به حباب کاذب قیمت تخم مرغ در بازار از مردم تقاضا داریم که برای تامین این کالا به مراکز میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای و بهاره مراجعه کنند.

خلیلی نرخ مصوب هر شانه تخم مرغ در مراکز توزیع 12 هزار و 600، هر کیلو گوشت مرغ 6 هزار و 200 و برنج در ارقام مختلف 2 هزار و 600 تا 5 هزار و 600 تومان اعلام کرد.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: با توجه به سودجویی دلالان و احتکارکنندگان مبنی بر عرضه اقلام اساسی با قیمت های غیر واقعی در بازار از بازرسین اتاق اصناف و تعزیرات تقاضا داریم که با متخلفان برخورد کنند.

به گفته وی؛ هیچ گونه محدودیتی در توزیع اقلام اساسی در مراکز تعیین شده وجود ندارد و به هر میزانی که تقاضا وجود داشته باشد؛ اقدام به توزیع این اقلام در بازار خواهیم کرد.

خلیلی درباره آخرین وضعیت توزیع میوه شب عید در بازار بیان کرد: طبق روال سال های گذشته اقدام به خریداری و ذخیره سازی دو رقم سیب و پرتقال با کیفیت در سردخانه کرده ایم که در نهایت از 20 اسفند میوه های ذخیره سازی شده در میادین میوه و تره بار و شهرستان های تابع استان توزیع خواهد شد.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی ادامه داد: کمیته راهبردی پس از قیمت گیری از سازمان صنعت و معدن و مراکز تعیین کننده، قیمت مصوب سیب و پرتقال ذخیره سازی شده را اعلام خواهد کرد.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره مصلی از 25 دی فعالیت خود را آغاز کرده است، یادآور شد: 4 نمایشگاه دیگر در مناطق حکمیه، بوستان ولایت، ارم و خاوران از 9 اسفند آغاز به فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/

قیمت میوه های ذخیره سازی شده تابع عرضه و تقاضاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار