مردانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تولید به نگاه ويژه دولت و همراهی مجلس نياز دارد

عضو خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: تمام دست اندرکاران کشور، مسئولان دولت و مجلس باید به تولید؛ نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

تولید، به نگاه ويژه دولت و همراهی مجلس نياز داردعماد مردانی عضو خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: آنهایی که از سرمایه‌گذاری در بانکها دل کنده، و با عزم جدی سرمایه خود را در تولید صرف می‌کنند، قابل تقدیر هستند.

وی با بیان اینکه تقویت تولید در راستای عمل به فرامین اقتصاد مقاومتی است، گفت:‌ امروز ایجاد شغل برای هر جوان در کشور، امر مقدسی است و همه مسئولان باید تمام توان خود را در این احقاق این امر مهم، صرف کنند.

مردانی تصریح کرد:‌ زمان آن فرا رسیده که تمام دست اندرکاران کشور، مسئولان دولت و مجلس شورای اسلامی به تولید نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

عضو خانه صنعت، معدن و تجارت با اشاره به جایگاه مقدس تولید، اذعان کرد: متاسفانه روند سیاست گذاری‌ها در سال‌های گذشته به شکلی بوده است که مردم دیگر رغبت نمی‌کنند به سمت تولید بروند.

وی در خاتمه یادآور شد: جای خالی چتر حمایت قوه قضائیه بر سر تولید احساس می‌شود و دستگاهی قضائی کشور برای حمایت از اشتغال و تولید، می‌بایست با عزم جدی وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

ضرورت توجه به تولید توسط همه مسئولان دولت و مجلس

 

 

 

 

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار