نوروز زیر ذره بین تعزیرات

تعزیرات حکومتی استان اصفهان، طرح نظارتی ویژه نوروز را برای کنترل بازار و جلوگیری از اجحاف در حق مصرف کنندگان و مسافران نوروزی اجرا می کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: طرح نظارتی ویژه نوروزی از تاریخ 19 اسفند ماه سال جاری لغایت 15 فروردین ماه سال 97 با همکاری دستگاه های مختلف در سه حوزه  کالا و خدمات ، بهداشت دارویی و درمان و قاچاق کالا و ازر اجرا می شود و در صورت مشاهده هر نوع تخلف بدون فوت وقت برای پیگیری مطالبات و شکایت ها اقدام  خواهد شد.

غلامرضا صالحی با تاکید بر اینکه پیشگیری از وقوع جرم مهم تر از مقابله با آن است افزود: اماکن مورد نظارت در این طرح ویژه شامل شرکت های مسافرتی و دفاتر فروش بلیط، مراکز اسکان و پذیرایی، اماکن تاریخی ، تفریحی و فرهنگی ، مراکز عمده تهیه و توزیع مواد غذایی، رستوران ها،سالن های غذاخوری و فروشگاه های زنجیره ای ، نمایشگاه های بهاره ، میادین میوه و تره بار، جایگاه های سوخت، مراکز بهداشتی درمانی و آرایشگاه های مردانه و زنانه است.

وی  ادامه داد: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا پایان بهمن در بخش کالا و خدمات 100درصد ، در بخش بهداشت و درمان 97درصد و در حوزه قاچاق کالا و ارز 112درصد پرونده های ورودی مختومه اعلام شد و مبلغ محکومیت این حوزه ها درمدت ذکر شده در بخش کالا و خدمات 45 میلیارد و 800 میلیون تومان، در بخش قاچاق ارز و کالا بیش از 257 میلیارد تومان و در حوزه بهداشت و درمان بالغ بر یک میلیارد تومان بوده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان در پایان بیان کرد: از همه شهروندان و مسافران تقاضا داریم هر نوع تخلف در حوزه های ذکر شده را از طریق سامانه پیامکی 30009651  به اطلاع اداره تعزیرات برسانند.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
dost
۱۹:۳۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
تخم مرغ 9هزار ودويست برنج 80هزار تومان!
آخرین اخبار