برای نخستین بار؛

تیم فارس قهرمان لیگ واترپلو بانوان کشور

مرحله دوم و پایانی لیگ واترپلو بانوان کشور در رده سنی ۱۱ تا ۱۴ سال با قهرمانی هیات شنا استان فارس به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شهرام کمال‌زاده رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان فارس گفت: تیم استان فارس برای نخستین بار در تاریخ ورزش شنای بانوان استان، درمرحله دوم و پایانی مسابقات لیگ واترپلو بانوان باشگاه‌های کشور «جام خلیج فارس» که در رده سنی ۱۱-۱۴ سال برگزارشد، به مقام قهرمانی دست یافت.

وی افزود: پس از برگزاری مرحله دوم این رقابت‌ها، که به میزبانی استان قزوین برگزار شد، تیم هیات شنا استان فارس با کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها از آن خود کرد و تیم‌های موج ایرانیان و آکادمی افتاب قزوین به ترتیب با ۱۰ و ۹ امتیاز دوم و سوم شدند.

کمال‌زاده بیان کرد: تیم بانوان فارس در این رقابت‌ها با ترکیب یاسمن هوشمند قصرالدشتی، ژاسمین دهقان، فاطمه بهاری، روزا زارعی، ستاره جوانمردی، کیانا رضایی اردکانی، ترانه وفایی، کیمیا شیعه، پرنیا پرتواندازان پور، عسل قاسم‌زاده، بهار رجایی و مریم عباس بانشیبا مربیگری ارغوان اختیاری و سرپرستی فاطمه ساریخانی به این رقابت‌ها اعزام شد.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو فارس ادامه داد: حدیث پیراحمدیان و نیلوفر سخندانی نیز از استان فارس بعنوان داور در این رقابت‌ها حضور داشتند.

در پایان این مسابقات با اهدا مدال و کاپ از برگزیدگان این رقابت‌ها تقدیر و قدردانی شد.
انتهای پیام/ر

تیم فارس در لیگ واترپلو بانوان کشور عنوان قهرمانی را کسب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار