خارج‌کردن غده ۱۳کیلویی از شکم مرد ۴۲ساله در تبریز

پزشکان بیمارستان امام رضا(ع) تبریز در یک عمل جراحی ۴ساعته موفق به خارج‌کردن یک غده ۱۳کیلوگرمی از داخل شکم مردی ۴۲ساله شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛خسرو آقاپور مدیر روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: جواد غفارزاده 42ساله با علائم درد شکم حاد به این مرکز مراجعه کرد و با تشخیص اولیه تومور شکمی بستری شد.

وی افزود: بنا به گفته دکتر ابوالقاسمی فخری پزشک معالج آقای غفارزاده تومور خارج‌شده از ناحیه شکم بیمار حدود 13 کیلوگرم وزن و اندازه‌ای به‌ابعاد 32*24 سانتی‌متر داشته و به قسمت ریشه روده چسبیده بود که طی یک عمل 4ساعته تیم پزشکی جراحی تحت عمل قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت عمومی آقای غفارزاده تثبیت شده و با گذشت دوره طول درمان که توسط پزشک متخصص برای ایشان دستور داده شده روند بهبودی را طی می‌کند.

گفتنی است تومور مذکور برای انجام آزمایشات پاتولوژی تحویل بخش پاتولوژی مرکز شده و پس از اخذ جواب آزمایش‌ها اقدامات درمانی تکمیلی به‌روی بیمار انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ش

انجام آزمایشات پاتولوژی برروی بیمار جراحی شده تومورشکمی

برچسب ها: فیزیوتراپی ، طب سنتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار