مربی تفتیان مهمان ویژه ایرانی‌ها در نوروز

حسن تفتیان در نظر دارد روز هشتم فروردین سال ۹۷ پس از پایان اردوی تدارکاتی اش در فرانسه به کشور باز گردد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن تفتیان قهرمان دوی سرعت آسیا پس از کسب عنوان قهرمانی در دوی 60 متر هشتمین دوره بازی های داخل سالن آسیا(تهران) روز 16 بهمن ماه برای برگزاری اردوی تدارکاتی 2 ماهه به منظور حضور هر چه بهتر در بازی های جهانی داخل سالن بیرمنگام و بازی های آسیایی جاکارتا راهی پاریس شد.

تفتیان این روزها در پاریس به دنبال اخذ روادید برای حضور در بازی های جهانی داخل سالن بیرمنگام است، چرا که باید در 3 مارس (مصادف با 14 اسفند)در مرحله مقدماتی دوی 60 متر شانس خود را برای کسب مدال آزمایش کند.تفتیان بلافاصله پس از  پایان این رقابت ها برای پیگیری تمریناتش دوباره به کمپی که در پاریس تمرین می کند باز می گردد.

طبق برنامه تفتیان بین روزهای دوم تا 8 فروردین در پاریس تمریناتش را پیگیری می کند و پس از پایان این تاریخ ، او حدود یک ماه برای ادامه تمرینات و دوران استراحت به ایران می آید. البته احتمال دارد در سفر رکورددار دوی سرعت آسیا مربی اش گای اونتانون هم به کشورمان بیاید.

همچنین قرار شده تفتیان از اواخر اردیبهشت ماه سال 97 طبق هماهنگی های به عمل آمده با گای(مربی اش) در رقابت های  فضای باز که در کشورهای مختلف برگزار می شود حضور یابد تا با آمادگی کامل به مصاف حریفانش در بازی های آسیایی اندونزی برود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت تفتیان در اردوی فرانسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار