قاسمی: یک صدم ثانیه با کسب سهمیه جهانی فاصله داشتم

دونده سرعت تیم ملی دوومیدانی گفت: تنها یک صدم ثانیه با کسب سهمیه مسابقات جهانی داخل سالن فاصله داشتم.

رضا قاسمی دونده سرعت تیم ملی دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درمورد کیفیت رقابت های داخل سالن ترکیه بیان کرد: تلاشم بر این بود تا هم به خوشرنگ‌ترین مدال برسم و هم سهمیه ورودی رقابت های جهانی داخل سالن بیرمنگام را بدست بیاورم که متاسفانه این گونه نشد،تنها یک صدم ثانیه با کسب سهمیه فاصله داشتم.

او افزود: هیچ کدام از برنامه‌های من پیش از اعزام به ترکیه اجرایی نشد. اردوی خارج از کشور و همچنین حضور یک مربی آمریکایی را از مسئولان فدراسیون درخواست کرده بودم که متأسفانه هیچ کدام از این برنامه ها از سوی فدراسیون عملی نشد و تقریباً به صورت کاملا دست و پا شکسته وارد این مسابقات شدم. برنامه‌ام این بود تا در یکی از کمپ های تمرینی اروپا زیر نظر مربی آمریکایی تمرین کنم تا با آمادگی لازم به مصاف حریفانم در استانبول بروم که از شانس بد من این اتفاق عملی نشد و خیلی ناراحتم که نتوانستم سهمیه را برای کشورم بدست بیاورم.

دونده سرعت تیم ملی در ادامه گفت:برخی از دوندگانی که پیش از این موفق به کسب سهمیه بازی های جهانی داخل سالن نشده بودند با شرایط کاملا ویژه در آنجا حضور یافته بودند تا به این امر مهم دست یابند و باید بگویم سطح  مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار بود.

قاسمی در مورد این موضوع که همه از او انتظار کسب مدال طلا را داشتند، بیان کرد: انتظار جامعه دوومیدانی این است تا در مسابقات همیشه به مدال برسم و این اتفاق خیلی خوبی است که هم مردم ایران و هم جامعه ورزش من را قهرمان خودشان می‌دانند اما این کافی نیست و باید امکانات مورد نیاز در اختیار من قرار داده شود تا بتوانم برای کشورم مدال کسب کنم.

دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد: مسئولان باید امکانات بیشتری را در اختیارم قرار بگذارند تا بتوانم در این فرصت چند ماه تا شروع بازی های آسیایی جاکارتا بدون دغدغه خاصی تمریناتم را پیگیری کنم تا در اندونزی برای کشورم مدال آوری کنم.در حال حاضر بیشتر دوندگان کشورهای صاحب نام آسیایی در بهترین کمپ های تمرینی اروپا و آمریکا زیر نظر مربیان به نام در حال تمرین کردن هستند و شک نداشته باشید همین مسئله می تواند در اندونزی کارم را برای کسب نتیجه ای خوب با مشکل مواجه کند.در صورتی که شرایط دوومیدانی به همین منوال پیش برود و حمایت از سوی مسئولان سازمان تیم های ملی دوومیدانی صورت نگیرد باید فاتحه دوومیدانی را خواند.

انتهای پیام/

اظهارات قاسمی درباره کیفیت رقابت های داخل سالن ترکیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار