زنده نگه داشتن یاد شهدا منجر به تداوم حرکت انقلاب اسلامی می شود

فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا سبب تداوم حرکت انقلاب اسلامی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سردار جلیل بابازاده صبح امروز در یادواره شهدای عملیات‌های خیبر و بدر که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نبوده و بر اساس آموز‌های دینی و اعتقادی در تمامی شرایط می‌بایست مانع از فراموش شدن تاریخ شهدا و افتخارآفرینان کشور شد.

وی با اشاره به اینکه تک تک شهیدان نشانه‌هایی از عشق و مردانگی و اخلاص بودند، افزود: شهدا به معنای واقعی کلمه در زمره انسان‌های پاک‌سیرتی هستند که از پیام عاشورا به خوبی درس گرفتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: جلوه‌های کامل عشق و بصیرت و ولایت‌مداری در مردان پاک‌باخته‌ای از جنس خدا که با احساس مسؤولیت نسبت به کشور و انقلاب در مقابل استکبار ایستادگی کرده و ایثارگری‌های مثال‌زدنی از خود به نمایش گذاشتند، مشهود است.

بابازاده افزود: چنانچه به برگزاری یادواره‌های شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنان بی اعتنا باشیم، آسیب بزرگی به تاریخ و سند افتخارآمیز انقلاب اسلامی وارد خواهد شد و باید از این میراث گرانبها به خوبی قدردانی کرده و مانع از فراموش شدن تاریخ گهر‌بار دفاع مقدس شویم.

وی بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا سبب تداوم حرکت انقلاب اسلامی خواهد شد و بدون شک در تبیین خط سرخ شهادت و ایستادگی در مقابل تهاجم همه جانبه فرهنگی دشمنان اجرای مختلف برنامه‌های فرهنگی و ارزشی خواهد بود.

انتهای پیام/ع

برگزاری یادواره‌های شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.