رئیس علوم پزشکی جیرفت؛

ترویج برنامه‌های قرآنی در دانشگاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:فعالیت در راستای ترویج برنامه‌های دینی و قرآنی در دانشگاه از بهترین اقدامات فرهنگی است.

ترویج برنامه‌های قرآنی در دانشگاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه با اشاره به اهمیت پرداختن به برنامه‌های قرآنی در دانشگاه گفت: کار در راستای ترویج برنامه‌های دینی و قرآنی در دانشگاه از بهترین اقدامات فرهنگی است که در این نهاد می‌تواند انجام گیرد.

وی افزود: در راستای مشارکت حداکثری کارکنان، دانشجویان و اساتید اطلاع رسانی‌های لازم٬ برنامه‌های دینی و قرآنی در دانشگاه‌ها به منظور فراهم آوردن زمینه‌ای جهت انس بیش از پیش دانشجویان با کلام انسان ساز الهی و مفاهیم تعالی بخش آن و همچنین نشر و بسط فضای معنوی و عطرآگین قرآن و عترت در محیط دانشگاهی همواره باید مورد توجه مسئولان دانشگاه‌ها باشد.

قاسم زاده تصریح کرد:با توجه به انگیزه بالای معنوی شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی هرچند نیاز به تشویق نباشد، اما تقدیر از همه شرکت کنندگان در جشنواره قرآن و عترت و تجلیل ویژه از رتبه آوران از جمله خدمات کوچکی است.

انتهای پیام/ح

برنامه های قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار کرد: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه‌های فرهنگی از جمله مسابقات کتابخوانی و ورزشی در این دانشگاه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار