برنامه هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال آقایان؛

کار آسان نفت و گازی ها در گچساران / مسی ها به دنبال فرار از انتهای جدول

هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان کشور، پنجشنبه 10 اسفند با برگزاری 4 دیدار پیگیری می شود.

به گزارش  خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان کشور روز پنجشنبه با برگزاری 4 دیدار پیگیری می شود که در یکی از مهم ترین دیدار های آن  تیم هندبال نفت و گاز گچساران میزبان هپکواراک است. شاگردان مهدی آزاد منجیری با 22 امتیاز صدرنشین رقابت های لیگ برتر هندبال کشور هستند و تنها به 2 برد دیگر نیاز دارند تا فصل را با همین جایگاه به پایان برسانند. در طرف مقابل شاگردان ایرج رضایی با 8 امتیاز تیم پنجم جدول رده بندی هستند و در صورتی که در هر 2 بازی آینده خود هم به برتری برسند نمی توانند به جایگاه بالاتری صعود کنند.

تیم های  شهرداری کازرون و سپاهان اصفهان هم دیگر دیدار با اهمیت این هفته را برگزار می کنند، 2 تیم به ترتیب در جایگاه دوم و سوم جدول حضور دارند و شرایط متفاوتی با یکدیگر دارند. زرد پوشان اصفهانی با شکست هفته گذشته  مقابل نفت و گاز گچساران شانس کسب عنوان قهرمانی و  نایب قهرمانی  را از دست دادند و در صورتی که در هر 2 بازی باقیمانده خود در رقابت های لیگ برتر هندبال امسال هم برنده باشند نمی توانند به جایگاهی بهتر از سوم جدول دست یابند، در طرف مقابل تیم هندبال  شهرداری کازرون که نخستین حضور خود را در رقابت های لیگ برتر هندبال کشور تجربه می کند توانسته با نتایج خوبی که کسب کرده است عنوان نایب قهرمانیش را در رقابت های لیگ امسال را قطعی کند. آنها در دو بازی باقی مانده خود رقابت نزدیکی با تیم هندبال نفت و گاز گچساران برای کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر هندبال را خواهند داشت.

تیم های هندبال سنگ آهن بافق و صنعت مس کرمان هم سومین دیدار این هفته را برگزار می کنند. نماینده کرمان این روز ها شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد و برای آن که به دسته پائین تر سقوط نکند باید در 2 دیدار آینده خود به برتری برسد. اما تیم هندبال سنگ آهن بافق وضعیت به مراتب بهتری نسبت به میزبان خود دارد. آنها تاکنون توانسته اند 16 امتیاز کسب کنند و حالا رقابت حساسی با سپاهان اصفهان برای کسب عنوان سومی و چهارمی خواهد داشت.

تیم های هندبال  پتروشیمی مارون و نیروی زمینی تهران هم در این هفته یک بازی انتهای جدولی را برگزار می کنند. پتروشیمی مارون در رقابت های لیگ برتر امسال عملکرد خوبی نداشته است و تنها موفق به کسب 2 امتیاز از تمام دیدار های خود شده است و سقوطش به دسته پائین تر قطعی است در طرف مقابل اما نیروی زمینی وضعیت متفاوتی دارد آنها در جایگاه ششم جدول حضور دارند و همچنان رقابت سختی برای بقا با مس کرمان خواهند داشت.

جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر هندبال تا پایان هفته دوازدهم به شرح زیر است : 

کار آسان نفت و گازی ها در گچساران / مسی ها به دنبال فرار از انتهای جدول

برنامه کامل هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر هندبال کشور به شرح زیر است:

نفت گاز گچساران - هپکو اراک
فولاد مبارکه سپاهان - شهرداری کازرون
پتروشیمی مارون - نیروی زمینی تهران
صنعت مس کرمان - سنگ آهن بافق

انتهای پیام / 

برنامه هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر هندبال کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار