لیگ برتر هندبال مردان کشور؛

رقابت نفسگیر سپاهانی‌ها و نفت و گازی‌ها در اصفهان / کار مشکل کرمانی‌ها در کازرون

هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان کشور فردا «پنج شبنه» با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود.

رقابت نفسگیر سپاهانی ها و نفت و گازی ها در اصفهان / کار مشکل کرمانی ها در کازرونبه گزارش  خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر هندبال مردان کشور فردا با برگزاری 4 دیدار پیگیری می شود که در یکی از مهم ترین دیدار های آن تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان میزبان نفت و گاز گچساران است. سپاهانی ها این روز ها با 16 امتیاز تیم سوم جدول رده بندی هستند و شانس آن را دارند تا با شکست شاگردان آزاد منجیری به جایگاه دوم جدول برسند.نفت و گاز گچساران 18 امتیازی هم در صورت برد شانس آن را دارد که حتی به صدر جدول برسد.

تیم هندبال شهرداری کازرون صدرنشین فعلی رقابت های لیگ برتر هندبال کشور هم میزبان صنعت مس کرمان است. مسی ها  این روز ها شرایط مناسبی ندارد و با 5 امتیاز تیم هفتم جدول است آن ها نیاز دارند تا با کسب پیروزی در بازی های باقی مانده از قعر جدول فاصله بگیرند.

تیم نیروی زمینی تهران هم در دیگر بازی این هفته میزبان هپکو اراک است. دو تیم این روز ها در میانه های جدول حضور دارند و هم امتیاز هستند به همین دلیل  ااین بازی از حساسیت بالایی برخوردار است. 

تیم های سنگ آهن بافق و پتروشیمی مارون هم آخرین بازی این هفته را برگزار می کنند. پتروشیمی مارون این روز ها با 2 امتیاز در انتهای جدول حضور دارد و باید با کسب 3 برد در بازی های باقی مانده از سقوطش جلوگیری می کند.

برنامه بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان به شرح زیر است:

فولاد مبارکه سپاهان - نفت گاز گچساران
داوران: جواد زارع، امير زارع

نیروی زمینی تهران - هپکو اراک
داوران: اردشير مستاجران، مهدی قالب تراش

شهرداری کازرون - صنعت مس کرمان
داوران: مهدی توکلی ، سعيد ولدخانيان

سنگ آهن بافق - پتروشیمی مارون
داوران: محمدعلی قاسمی ، حميد ميرلوحی

انتهای پیام / 

برنامه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.