استارت لیگ برتر هندبال / نگاهی به رقابت های هفته نخست

لیگ برتر هندبال آقایان کشورمان از فردا با انجام 2 دیدار آغاز می شود .

استارت لیگ برتر هندبال / نگاهی به رقابت های هفته نخستبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های لیگ برتر هندبال مردان کشورمان از فردا با انجام 2 دیدار استارت می خورد . این اتفاق در حالی رخ می دهد که قرار بود مسابقات لیگ برتر هندبال در اوائل شهریور استارت بخورد اما مشکلات برخی تیم ها و برگزاری مسابقات جام باشگاه های جهان باعث شد تا این مسابقات با کمی تاخییر اغاز شود.

البته شروع دیر هنگام مسابقات لیگ برتر هندبال لطمه ای به برنامه هایی که فدراسیون هندبال پیش از این تنظیم کرده بود نزد . زیرا در ایتدا قرار بود مسابقات لیگ برتر با 10 تیم برگزار شود اما مشکلات مالی باعث شد تا برخی تیم های مانند قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هندبال یعنی شهرداری کاشان از این مسابقات کنار بکشد . به همین دلیل برنامه ها تغییر محسوسی ندارد و مسابقات لیگ و اردو های تیم ملی همانند گذشته پیگیری می شود .

همچنین قرار است مسابقات لیگ برتر هندبال پیش از پایان سال به پایان برسد.

نگاهی به بازی های هفته نخست

نخستین بازی رقابت های لیگ اما میان دو تیم نفت و گاز گچساران و پتروشیمی مارون برگزار می شود . شاگردان آزاد منجیری که پیش از این مسابقات در رقابت های جام باشگاه های جهان به میدان رفتند از آمادگی بیشتری نسبت به حریف خود برخواردارند . همچنین آن ها در دوره گذشته رقات های لیگ برتر به عنوان نایب قهرمانی رسیده اند و نشان دادند که تیم خطر ناکی هستند .

دومین دیدار هم میان دو تیم هپکو اراک و مس کرمان برگزار می شود . شاگردان ایرج رضایی فردا در حالی به مصاف حریف خود می روند که این مدت شرایط خوبی نداشته اند  آن ها اگرچه مدت ها است تمرینات خود را آغاز کرده اند اما از شرایط مالی خوبی سود نمی بردند به همین دلیل مسئولان این باشگاه در جلسه هماهنگی لیگ  خواهان آن شده بودند که بازی ها ی لیگ به تاخیر بیافتد. با این حال انتظار می رود که این بازی جدا از همه این مسائل بازی زیبایی باشد. 

سومین دیدار رقابت های لیگ برتر هندبال در یزد و به میزبانی تیم سنگ آهن بافق برگزار می شود . آن ها در این بازی باید پس فردا به مصاف تیم کبیر موتور کازرون که به تازگی به مسابقات لیگ آمده است بروند. 

آخرین دیدا این هفته هم در تهران برگزار می شود و تیم نیروی زمینی میزبان تیم سپاهان خواهد بود . شاگردان طاهری در حالی به تهران می آینده که به طور قطع این بازی برای آن ها اهمییت دارد . سپاهانی ها سال گذشته به عنوان سوم مسابقات لیگ رسیدند و تا هفته آخر هم شانس قهرمانی داشتند . به همین دلیل بدونن شک آن ها تلاش می کنند تا از همین هفته های نخست بیشترین امتیازات را جمع کنند .

برنامه بازی های هفته نخست رقابت های لیگ برتر هندبال به شرح زیر است :


30 شهریور، نفت‌وگاز گچساران - پتروشیمی مارون، ساعت 16
30 شهریور، هپکو اراک - مس کرمان، ساعت 16
31 شهریور، سنگ آهن بافق - کبیر موتور کازرون‌، ساعت 16
31 شهریور، نیروی زمینی - سپاهان، ساعت16

انتهای پیام /

استارت مسابقات لیگ برتر هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار