لیگ برتر هندبال مردان کشور ؛

مصاف صدرنشینان در اصفهان/ کار سخت شاگردان حبیبی در تهران

هفته هفدهم لیگ برتر هندبال مردان کشور فردا با انجام 5 دیدار در 5 شهر کشور پیگیری می شود.

مصاف صدر نشینان در اصفهان / کار سخت شاگردان حبیبی در تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛هفته هفدهم لیگ برتر هندبال مردان کشور با انجام 5 دیدار روز چهارشنبه 18 اسفند پیگیری می شود. هفته هفدهم در حالی آغاز می شود که بی شک این دیدار ها تحت تاثیر انتخابات هندبال و مشخص شدن رئیس آن پس از چند ماه است. 


فولاد مبارکه سپاهان - نفت و گاز گچساران/ مصاف صدر نشینان در نصف جهان 

دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و نفت و گاز گچساران در هفته هفدهم و در مهم ترین دیدار، رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. نفت و گاز گچساران پیش از این موفق شده دوباره صدر جدول را از شهرداری کاشان پس بگیرد و با 24 امتیاز  صدر نشین شود. 

با این حال کار آن ها هنوز ادامه دارد و باید در  یک دیدار سخت خارج از خانه مقابل سپاهانی قرار بگیرند که این روز ها تنها 3 امتیاز با صدر فاصله دارد و با 21 امتیاز تیم سوم جدول است بدون شک سپاهانی ها در این بازی تلاش می کنند تا با کسب یک پیروزی همچنان شانس قهرمانیرا برای خود زنده نگه دارند.


نیروی زمینی تهران - شهرداری کاشان/ بازی سنگین در انتظار شاگردان حبیبی 

دومین دیدار مهم این هفته میان نیروی زمینی تهران و شهرداری کاشان است. نماینده تهران این روز ها تنها 12 امتیاز دارد و در جایگاه هفتم جدول قرار دارد. آن ها در دو هفته باقی مانده باید در بازی های خود حداکثر امتیاز را کسب کنند تا با خطر سقوط احتمالی مواجهه نشوند.

اما شاگردان حبیبی هم در این دیدار انگیزه های مخصوص خود را دارند. آن ها تنها یک امتیاز با صدر فاصله دارند و دارای شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی هستند و بدون شک تلاش زیادی انجام می دهند تا با کسب پیروزی یک بار دیگر شانس حصور در صدر جدول را پیدا کنند.

شهردای ارومیه - بیتای سبزوار/ دیدار تشریفاتی نماینده ارومیه در خانه 

سومین دیدار هفته هفدهم در ارومیه و میان تیم قعر نشین شهرداری ارومیه و بیتای سبزوار برگزار می شود. بیتایی ها که هفته گذشته را با برد پشت سر گذاشته اند بسیار امیدوارند در همین دو بازی باقی مانده به این روند ادامه دهند تا به جایگاه بهتری دست یابند. در طرف مقابل هم نماینده آذربایجان غربی که سقوطش قطعی است باید در یک دیدار تشریفاتی از حریف خود میزبانی کند.


هیات هندبال مرودشت - مس کرمان/ دیدار میانه جدولی ها در مرودشت 

دو تیم میانه جدولی مس کرمان و هیات هندبال مرودشت هم در این هفته رو در روی یکدیگر می گیرند نماینده کرمان 15 امتیازی است و همچنان مقداری احساس خطر می کنند. آن ها می توانند با کسب یک تساوی و یا پیروزی در این هفته خیال خود را از باقی ماندن در لیگ راحت کنند در طرف مقابل اما نتیجه این دیدار اهمیت خیلی زیادی برای نماینده مرودشت ندارد. زیرا هیات هندبال مرودشت 17 امتیازی است و در جایگاه چهارم قرار دارد. 

هپکو اراک - توسعه و عمران بافق/ شاگردان رضایی به دنبال افزایش فاصله با انتهای جدول 

آخرین دیدار هفته هفدهم میان دو تیم هپکو اراک و توسعه و عمران بافق برگزار می شود. شاگردان ایرج رضایی که 15 امتیاز هستند به طور قطع تلاش می کنند تا با کسب امتیاز کافی در این دیدار خانگی اختلاف امتیاز خود را با انتهای جدول افزایش دهد در طرف مقابل هم نماینده استان یزد برای فرار از سقوط تلاش زیادی را انجام می دهد تا با کسب حداکثر امتیاز در دو دیدار باقی مانده از سقوط فرار کند. توسعه و عمران بافق در این دیدار با کسب هر نتیجه ای به غیر از پیروزی دومین تیم سقوط کننده خواهد بود. 


برنامه بازی های هفته هفدهم : 


شهرداری ارومیه - بيتا سبزوار
نیروی زمینی تهران - شهرداری کاشان
هپکو اراک - توسعه و عمران بافق
هیات هندبال مرودشت - مس کرمان
فولاد مبارکه سپاهان - نفت و گاز گچساران


جدول رده بندی تا پایان هفته شانزدهم: 


نام تیم                                تعداد بازی                امتیاز 

1.نفت و گاز گچساران                16                       24

2.شهرداری کاشان                   16                       23

3.فولاد مبارکه سپاهان               16                      21

4.هیات هندبال مرودشت           16                       17

5. بیتای سبزوار                       16                       16

6.  مس کرمان                       16                       15

7.هپکو اراک                          16                       15

8.نیروی زمینی                      16                        12

9.توسعه و عمران بافق            16                       10

10.شهرداری ارومیه                16                        7


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار