معاون کمیته امداد استان سمنان خبر داد;

صرف هزینه 4 میلیاردی درمانی به مددجویان استان سمنان

از ابتدای سال 96 تاکنون چهار میلیارد و ۳۶۶ میلیون تومان برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان استان سمنان هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی عرب معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت : از ابتدای امسال تاکنون چهار میلیارد و ۳۶۶ میلیون تومان برای ارائه ۲۷ هزار خدمات درمانی به مددجویان استان سمنان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۳۴ مرکز درمانی طرف قرارداد کمیته امداد استان سمنان خدمات بهداشتی و درمانی را به مددجویان استان سمنان ارائه می‌دهند افزود: سه هزار ۵۰۰ نفر از مددجویان و نیازمندان این استان از خدمات بهداشتی و درمانی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

۴۳۱ مددجو دارای بیماری خاص تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان هستند

عرب با اشاره به اینکه ۴۳۱ مددجو دارای بیماری خاص تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان هستند افزود: ورود و مشارکت مراکز درمانی و خیران گامی مؤثر در رفع آلام مددجویان و بهبود سلامتی آنان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه مددجویان استان سمنان می‌توانند از بیمه مکمل درمان که شامل مزایای دریافت تفاوت تعرفه، فرانشیز خدمات، خدمات دندانپزشکی، عصا، عینک، ویلچر بهره‌مند شوند افزود: در ده‌ماهه امسال برای ۹ هزار و ۶۵۲ خدمات بخش بیمه مکمل این نهاد یک میلیارد و ۲۹۸ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام / ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.