مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد؛

بررسی تخریب برخی از منازل منطقه مسکونی مسکن مهر اشکذر

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزدگفت: مشکلات تخریب برخی از منازل منطقه مسکونی مسکن مهر اشکذر بررسی شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره تخریب برخی از منازل منطقه مسکونی مسکن مهر اشکذر گفت: مجوزهای لازم در خصوص واگذاری زمین معوض به کسانی که مشکل دارند صادر شده است که این کاری به زودی انجام خواهد شد تا مشکل مردم در این زمینه مرتفع شود.

 فرماندار اشکذر نیز در دیدار با مدیر کل راه و شهرسازی استان مهمترین مشکل حوزه شهرسازی شهرستان اشکذر را شکستگی های متعدد و تخریب برخی از منازل منطقه مسکونی 130 واحدی مسکن مهر اشکذر عنوان کرد و خواستار پیگیری ویژه مسئولان استان در این زمینه شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد  هدف از برگزاری این نشست را پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان اشکذر در حوزه های مرتبط با اداره راه و شهرسازی عنوان کرد.

وی به مصوب شدن احداث آزاد راه نطنز – یزد - انار خبر داد و خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری بخش خصوصی جهت احداث آین آزاد راه مشخص شده و به زودی عملیات آن آغاز خواهد شد ضمن اینکه با توجه به عبور بخشی عمده ای از این آزاد راه از شهرستان اشکذر در مجاورت جاده سنتو از محل مورد نظر بازدید و مسائل و مشکلات در رابطه با این موضوع هم بررسی شد.

پیگیری طرح جامع شهر اشکذر و واگذاری زمین معوض به شهرداری در قالب سهم هایی که برای توسعه و عمران شهری دارد از موارد دیگری بود که مدیرکل راه و شهرسازی مطرح و در خصوص پیگیری آنها قول مساعد داد.

انتهای پیام/ ی

تخریب برخی از منازل  منطقه مسکونی مسکن مهر اشکذر پیگیری شد

برچسب ها: راه وشهرسازی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار