سنقر و کلیایی دومین شهرستان کشور در پیشگیری از حوادث

سنقر و کلیایی در پنجمین همایش استانی جامعه ایمن و پیشگیری از حوادث به عنوان دومین شهرستان کشور به شبکه ملی جامعه ایمن پیوست.

سنقر و کلیایی دومین شهرستان کشور در پیشگیری از حوادثبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سنقر و کلیایی در پنجمین همایش استانی جامعه ایمن و پیشگیری از حوادث که روز دوشنبه با حضور مسئولان ملی و استانی برگزار شد بعد از شهرستان زرند به عنوان دومین شهرستان کشور به شبکه ملی جامعه ایمن پیوست.

فرماندار سنقر و کلیایی در این همایش گفت: امروز به تناسب افزایش تنش ها در جامعه بشری، باوجود رشد چشمگیر شاخص ها در عرصه های علم و تکنولوژی، آسیب ها نیز در حوزه های مختلف در جامعه افزایش پیدا کرده است.


یاور محمدی افزود: وقوع تعداد بالای حوادث رانندگی و تصادفات و مرگ و میر و نابسامانی ها و آسیب های ناشی از آن، بازنگری در روش ها، کارکردها و رویکردها در راستای ایجاد تغییرات اساسی در این مسیر و پیشگیری و کاهش این حوادث ناگوار به عنوان اولویت های مهم در این حوزه لازم و ضروری است.

وی از تلاش و کوشش دست اندرکاران طرح جامعه ایمن قدردانی کرد و گفت: ادامه و تقویت این موضوع، سنقر و کلیایی را با ویژگی های برجسته فرهنگی به استان و کشور معرفی خواهد کرد تا شاهد کاهش میزان تلفات و آسیب ها به حداقل ممکن در کشور باشیم.
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی هم در ادامه از تلاش مسئولان در اجرای طرح جامعه ایمن قدردانی کرد و بافت های فرسوده شهری و تراکم بالای جمعیت در شهرک ها که دارای منازل مسکونی آسیب پذیر هستند را به عنوان چالش هایی برشمرد که در برابر وقوع زلزله خسارت جانی زیادی را به دنبال خواهند داشت برشمرد و گفت: باید برای پیشگیری از آن چاره اندیشی شود.
حجت الاسلام حسینی کیا، کمبود پزشکان متخصص، پرستار و نیروهای خدماتی، وجود دستگاه های فرسوده و نیاز به افزایش ظرفیت دانشکده پرستاری را از مشکلات و نیازهای شهرستان در حوزه بهداشت و درمان برشمرد.

 

انتهای پیام/س

 

سنقر و کلیایی به شبکه ملی جامعه ایمن پیوست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار