نماینده مردم محلات و دلیجان گفت: مجلس در بحث اشتغال روستایی اعتبارات بسیار خوبی در تصویب کرده است.

مجلس در بحث اشتغال روستایی اعتبارات بسیار خوبی در تصویب کرده است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در جریان سفر دهگردشی به روستا‌های شهرستان محلات با اشاره به اینکه نگاه مسئولان به روستا یک نگاه ویژه است و در بحث اشتغال روستایی اعتبارات بسیار خوبی در مجلس مصوب شده است گفت: این مساله را شورای روستا حتما از طریق بخشداری و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی پیگیری کنند تا از این تسهیلات استفاده کنند.

حجت الاسلام سلیمی بابیان اینکه هدف از جلسات دهگردشی شنیدن مسائل و مشکلات مردم و شورای روستا است امکانات کشور محدود است افزود:️ گاه با دست خالی باید تلاش کنیم تا به تدریج مشکلات رفع شود.

در سفر دهگردشی مسئولان شهرستان محلات به منظور بررسی مشکلات مردم روستا‌های لریجان، نخجیروان، نینه، آبگرم، خورهه و طایقان، ضمن شرکت در جلسات دهگردشی در این روستاها، به مشکلات و مسائل مطرح شده توسط اهالی به این موارد پاسخ گفتند.

مسائلی، چون مشکلات زمین‌های کشاورزی، آب شرب، گاز، تلفن، گردشگری، خانه بهداشت و نیاز به اعزام پزشک، اجرای طرح هادی، درخواست امکانات ورزشی، عدم آنتن دهی تلفن همراه و ... ازجمله مشکلات مطرح شده در این جلسات بود که مسئولین جهت پی گیری و رفع این موارد قول مساعد دادند.

انتهای پیام / ج

سفر دهگردشی مسئولان شهرستان محلات به منظور بررسی مشکلات مردم

برچسب ها: روستا ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.