نماینده مردم محلات ودلیجان خبرداد؛

تصویب بودجه ۶ هزار میلیارد تومانی برای عمران و آبادانی روستا‌ها

نماینده مردم محلات ودلیجان در مجلس از تصویب بودجه ۶ هزار میلیارد تومانی برای عمران و آبادانی روستا‌ها در مجلس خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات ودلیجان در مجلس شورای اسلامی که به همراه مسولان شهرستان محلات به روستای محمدآباد این شهرستان رفته بودند در نشست با اهالی این روستا گفت: در مجلس بودجه ۶ هزار میلیارد تومانی برای عمران و آبادانی روستا‌ها تصویب شد.

حجت الاسلام سلیمی افزود: با تصویب قانون برنامه ششم توسعه در مجلس بودجه روستا‌ها تا ۵۰ درصد افزایش یافت که قدم موثری بود.

وی در این نشست که مسایل و مشکلات روستای محمدآباد مطرح شد اضافه کرد: در طول این سال‌ها کار‌های خوبی در روستا انجام شده، ولی برخی کار‌ها هنوز باقی مانده است که باید به سرانجام برسد.

نماینده مردم محلات ودلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در روستا ادارات مخابرات و گاز خدمت رسانی کرده اند و بحث آب شرب روستا کار بزرگی بود که به سامان رسیده است؛ همچنین بخشی از معابر روستا باقی مانده که باید در برنامه‌ها گنجانده شده و تکمیل گردد و بحث پل روستا، حق آبه و مساله مستثنیات روستا هم باید پیگیری و به سرانجام برسد.

زینی وند فرماندار محلات نیز در این نشست گفت:: روستا‌های محلات توانایی‌ها و پتانسیل‌های قابل قبولی دارند که با همت جوانان قابلیت ایجاد اشتغال خرد در آن‌ها وجود دارد که می‌بایست با ارائه طرح‌های اشتغال زا در سطح روستا‌ها زمینه ایجاد شغل را فراهم کرد.

زینی وند افزود: هم اکنون روستا‌های شهرستان محلات از وضعیت خوبی بهره‌مند هستند، اما باید تلاش‌ها برای ارتقای وضعیت روستا‌های شهرستان ادامه پیدا کند.


انتهای پیام / ج


سخنان نماینده مردم محلات ودلیجان درجمع مردم روستای محمد آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.