وزیر کار در جمع خبرنگاران در فراهان؛

هفته آینده دستور العمل اعتبار اشتغال روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ده هزار نفر ابلاغ می‌شود

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران در فراهان گفت: طی هفته آینده دستور العمل اعتبار اشتغال روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ده هزار نفر ابلاغ خواهد شد.

هفته آینده دستور العمل اعتبار اشتغال روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ده هزار نفر ابلاغ می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛   رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران در فراهان گفت: طی هفته آینده دستور العمل اعتبار اشتغال روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ده هزار نفر ابلاغ خواهد شدو در این رابطه بایستی فرآیند و سامانه کار و وظایف دستگاه‌های مرتبط مشخص شود تا بتوانیم اقدام لازم را انجام دهیم.

ربیعی افزود: در همین راستا ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و سهم استان مرکزی از این میزان ۲.۴ درصد معادل ۶۰۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه امروز ساختمان شعبه درمانی تامین اجتماعی فراهان بهره برداری شد و مسائل مربوط به کشاورزان و تامین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت اضافه کرد: مساله خدمات ادارات فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های استان و ارتقای آن و افزایش رشته‌ها متناسب با نیاز‌های استان از دیگر مسائل مورد بررسی بود.

وزیر کار با اشاره به مشکلات کارگری یکی از شرکت‌های بزرگ اراک ادامه داد: بنا داریم تولید را در این کارخانه راه اندازی کنیم و زمینه گرفتن سفارش کار از سوی این شرکت فراهم شود که سازمان برنامه و بودجه هم در حال پیگیری این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه تصریح کرد: در حوزه خصوصی سازی در کشور، باید اهلیت افرادی که متقاضی هستند و توانایی آن‌ها در نظر گرفته شود تا مشکلی در روند فعالیت و کار شرکت‌ها و کارگران ایجاد نشود.

انتهای خبر / ج

سخنان وزیر کار درجمع خبرنگاران در فراهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.