معرفی مدیرعامل جدید شرکت آذرآب + عکس

درمراسمی علی شیخ زاده به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آذرآب معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در مراسمی با حضور کارکنان شرکت آذرآب و جمعی از مسئولان استانی علی شیخ زاده به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آذرآب معرفی شد.

معرفی مدیرعامل جدید شرکت آذرآب

قلعه بانی رئیس جدید هیات مدیره آذرآب با بیان اینکه با ظرفیت‌هایی که در این شرکت وجود دارد باید با قرداد‌ها و پروژه‌های مختلف چرخ این شرکت بیش از پیش به حرکت درآید گفت:: حفظ سرمایه اصلی شرکت آذرآب که همان نیروی انسانی است اولویت اصلی هیات مدیره و مدیرعامل است.

قلعه بانی افزود: باید در یک برنامه کوتاه مدت دقیق و منسجم؛ کار‌های عقب مانده شرکت به اتمام برسد و با افزایش سرمایه حرکت پیشرفت را سریعتر کنیم.

وی از همه کارگران خواست باصبر و تحمل و تلاش مضاعف به کار خود ادامه دهند تا مشکلات پیش روی این شرکت حل شود.

شیخ زاده مدیرعامل جدید شرکت آذرآب هم در این مراسم آذرآب را صنعتی‌ترین صنعت کشور دانست و گفت: حرکت پیشرفت آذرآب نیازمند تغییر پوسته و ساختار در بخش‌های مختلف ازجمله قرارداد پروژه ها، ساختار مالی و رویکرد کاری است.

شانزدهم مهر ماه در نشست مجمع عمومی شرکت صنایع آذرآب در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری مرکزی با حضور ۵۹ درصد از سهامداران ۷ عضو حقوقی هیات مدیره این شرکت انتخاب شدند وقرار شد درمدت ۲ هفته افراد حقیقی برای هیات مدیره شرکت صنایع آذرآب را معرفی کنند.

اعضای حقوقی در روز شنبه،۲۹ مهر ماه در نشست سهامداران شرکت که در دفتر مرکزی شرکت آذر آب در شهر تهران برگزار شد، قلعه‌بانی را به عنوان رئیس هیئت مدیره و شیخ زاده را به عنوان مدیر عامل شرکت صنایع آذر آب اراک مشخص کردند.

همچنین بهمنی، پریمانی، هدایت، روغنی گلپایگانی هم به عنوان عضو جدید هیات مدیره آذر آب منصوب شدند.

حل مشکلات و شروع مجدد فعالیت آذرآب

شرکت صنایع آذرآب دهم مهرماه با حضور آیت الله دری نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی فعالیت مجدد خود را آغاز کرد.

بعد از مشکلات اخیر صنایع اراک، ربیعی وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارشنبه پنجم مهرماه با دستور رئیس جمهور با سفر به اراک مشکلات شرکت و کارگران آذرآب را در چند جلسه با مسئولان استان مرکزی بررسی کرد و در نهایت ضمن عذرخواهی از کارگران به خاطر برخورد ناشایست با آن‌ها از پرداخت همه معوقات کارگران هپکو و آذرآب خبرداد.

ششم مهرماه فردای سفر وزیرکار به اراک، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی از اعطای ۲۷۰ میلیارد ریال وام به شرکت‌های هپکو و آذرآب و واریز ۲۵۰ میلیارد ریال به حساب کارگران این دو شرکت خبرداد.

زمانی قمی افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده و حمایت دولت خدمتگزار، بیش از ۸۰ درصد از معوقات این دو واحد صنعتی پرداخت و معوقات کارگران آذرآب هم یکجا تسویه شد.

وی اضافه کرد: تلاش برای تسویه مابقی معوقات کارکنان هپکو با جدیت ادامه دارد و به زودی باقی مانده مطالبات هم پرداخت می‌شود.

پرداخت مطالبات کارگران، تشکر آن‌ها و خانواده هایشان از تلاش وزیر کار و مسئولان استان مرکزی را در پی داشت.

کارخانه آذرآب اراک بعد از خصوصی شدن با مشکل مواجه شد و این مشکل در یک سال اخیر به حدی شد که کارگران دست به اعتراض زدند.

صنایع آذرآب جزو پیشروان ساخت تجهیزات پروژه‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌های نفت و گاز و سازنده بخش‌های مختلف کارخانجات سیمان و نیروگاه‌های برق در کشور است و تاکنون برج‌ها، تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی و نیروگاهی مختلف را برای صنایع و پتروشیمی‌های سراسر کشور و پروژه پارس جنوبی ساخته است.

شرکت آذرآب اراک از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات کارخانه سیمان، بویلر، مبدل‌های حراراتی، شیر‌های سرچاهی و انواع تجهیزات فولادی است.

انتهای پیام / ج



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.