انتخاب ۷ عضو حقوقی هیات مدیره آذرآب اراک /فرصت ۲ هفته‌ای برای انتخاب هیات مدیره + عکس

در نشست مجمع عمومی شرکت صنایع آذرآب اراک ۷ عضو حقوقی هیات مدیره این شرکت انتخاب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در نشست مجمع عمومی شرکت صنایع آذرآب در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری مرکزی با حضور ۵۹ درصد از سهامداران ۷ عضو حقوقی هیات مدیره این شرکت انتخاب شدند.

انتخاب ۷ عضو حقوقی هیات مدیره آذرآب اراک /فرصت ۲ هفته‌ای برای انتخاب هیات مدیره + عکس

در این نشست شرکت نانو تثبیت خاک، شرکت مهندسین مشاور دریا ساحل، شرکت ساختمانی کیش ساحل سازه،شرکت فنی مهندسی جنوب تاسیسات کیش، شرکت کیش متال، شرکت کیش اویل و شرکت فنی مهندسی جنوب تاسیسات به عنوان هیات مدیره حقوقی شرکت صنایع آذرآب اراک انتخاب شدندو مقرر شد این ۷ عضو منتخب در اولین جلسه درخصوص اعضای حقیقی هیات مدیره و مدیریت شرکت تصمیم گیری کنند.


هیات مدیره حقوقی کارخانه آذرآب اراک تا ۲ هفته فرصت دارند افراد حقیقی برای هیات مدیره شرکت صنایع آذرآب را معرفی کنند.

شرکت صنایع آذرآب دهم مهرماه با حضور آیت الله دری نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی فعالیت مجدد خود را آغاز کرد.

بعد از مشکلات اخیر صنایع اراک، ربیعی وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارشنبه پنجم مهرماه با دستور رئیس جمهور با سفر به اراک مشکلات شرکت و کارگران آذرآب را در چند جلسه با مسئولان استان مرکزی بررسی کرد و در نهایت ضمن عذرخواهی از کارگران به خاطر برخورد ناشایست با آن‌ها از پرداخت همه معوقات کارگران هپکو و آذرآب خبرداد.

ششم مهرماه فردای سفر وزیرکار به اراک، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی از اعطای ۲۷۰ میلیارد ریال وام به شرکت‌های هپکو و آذرآب و واریز ۲۵۰ میلیارد ریال به حساب کارگران این دو شرکت خبرداد.

زمانی قمی افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده و حمایت دولت خدمتگزار، بیش از ۸۰ درصد از معوقات این دو واحد صنعتی پرداخت و معوقات کارگران آذرآب هم یکجا تسویه شد.

وی اضافه کرد: تلاش برای تسویه مابقی معوقات کارکنان هپکو با جدیت ادامه دارد و به زودی باقی مانده مطالبات هم پرداخت می‌شود.

پرداخت مطالبات کارگران، تشکر آن‌ها و خانواده هایشان از تلاش وزیر کار و مسئولان استان مرکزی را در پی داشت.

کارخانه آذرآب اراک بعد از خصوصی شدن با مشکل مواجه شد و این مشکل در یک سال اخیر به حدی شد که کارگران دست به اعتراض زدند.

صنایع آذرآب جزو پیشروان ساخت تجهیزات پروژه‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌های نفت و گاز و سازنده بخش‌های مختلف کارخانجات سیمان و نیروگاه‌های برق در کشور است و تاکنون برج‌ها، تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی و نیروگاهی مختلف را برای صنایع و پتروشیمی‌های سراسر کشور و پروژه پارس جنوبی ساخته است.

شرکت آذرآب اراک از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات کارخانه سیمان، بویلر، مبدل‌های حراراتی، شیر‌های سرچاهی و انواع تجهیزات فولادی است.

انتهای پیام / ج


نشست مجمع عمومی شرکت صنایع آذرآب اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.