4400 واحد مسکونی در سردشت بهسازی و مقاوم سازی شده است

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سردشت گفت : از ابتدای طرح مقاوم سازی روستایی در سال 1385 تاکنون 4 هزار و چهارصد واحد مسکونی در مناطق روستایی سردشت مقاوم سازی و بهسازی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سردشت گفت: امسال 46 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات بانکی مناسب در اختیار متقاضیان مقاوم سازی مسکن روستایی قرار گرفته است.

کریم معروفی با اشاره به اجرای طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر در این شهرستان افزود: تاکنون 392 متقاضی برای برخورداری از این طرح به بانک های عامل معرفی شده و امسال 234 نفر از این تسهیلات بهره مند شده اند.

وی افزود: در این طرح به هر واحد مسکونی که در مناطق یاد شده و زیر نظر کارشناسان بنیاد مسکن ساخته شود، مبلغ 200 میلیون ریال تسهیلات با سود 5 درصد و بازپرداخت 15ساله از طریق بانک های عامل شهرستان به متقاضیان پرداخت می شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سردشت با بیان اینکه اشخاص متقاضی جهت استفاده از سهمیه امسال تا پایان اسفند ماه جاری فرصت ثبت نام در این طرح را دارند اضافه کرد: هیچ محدودیتی برای متقاضیان طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی ساخت مسکن مقاوم در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر وجود ندارد.

وی بیان کرد: از ابتدای این طرح در سال 1385 تاکنون 4 هزار و چهارصد واحد مسکونی در مناطق روستایی سردشت مقاوم سازی و بهسازی شده است.

انتهای پیام/ا

پرداخت بیش از 46 میلیارد ریال تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در سردشت

برچسب ها: مسکن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.