سالار آملی خبر داد؛

اعزام دانشجو به آلمان برای فرصت‌های مطالعاتی 6 تا 9 ماهه

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل از اعزام دانشجویان دکترا، ارشد و اساتید برای فرصت‌های مطالعاتی به آلمان خبر داد.

اعزام دانشجو برای فرصت‌های مطالعاتی 6 تا 9 ماهه به آلمانبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین سالار آملی قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل در مراسم افتتاحیه روز علم ایران و آلمان که صبح امروز در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، گفت: خوشحالیم که بزرگترین هیئت علمی آلمان در کشورمان حضور دارند، این هیئت متشکل از 60 دانشگاه و نهادهای علمی کشور آلمان است.

آلمان هدف ایران در  توسعه‌ همکاری‌های علمی و آموزشی و تحقیقاتی

وی ادامه داد: در واقع آلمان جزء کشورهای هدف ایران برای توسعه‌ همکاری‌های علمی و آموزشی و تحقیقاتی است.

آملی تصریح کرد : ما با کشور آلمان در زمینه‌هایی همکاری‌های علمی داریم و حالا هم قرار است اعزام دانشجویان دوره ارشد، دکترا و اساتید برای فرصت‌های مطالعاتی 6 تا 9 ماهه به آلمان در دستور کار قرار گیرد و همچنین همکاری‌های بین‌الملل 2 کشور در زمینه‌های آموزشی و تحقیقاتی گسترش یابد.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل بیان کرد: امروز در خصوص اجرای 22 پروژه علمی مشترک میان دو کشور ایران و آلمان بحث و تبادل نظر صورت می‌گیرد البته از حدود 6 ماه پیش محورهای اساسی همکاری‌های پژوهشی 2 کشور مشخص شده است.

وی گفت: قرار است از سوی کشور آلمان 22 پروژه مشترک تعیین  تکلیف شود.

سالار آملی یادآور شد: امروز با حضور نخبگان علمی 2 کشور در این نشست، روابط علمی عمیق‌تر خواهد شد و امیدواریم این روابط در حوزه نانوتکنولوژی بهداشت و سلامت بیشتر شکل بگیرد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
چرا در داخل ایران و در کارخانه ها فرصت مطالعاتی برگزار نمیکنید؟خیلی راحت میشه در داخل با کمک اساتید چند کارخانه و مرکز علمی و چند دستگاه جدید ساخت
آخرین اخبار