نکویی: نحوه انتخاب ملی پوشان هندبال رضایت بخش نبود

مدیرعامل تیم هندبال شهرداری کازرون گفت: نحوه انتخاب ملی پوشان رضایت بخش نبود و ما می‌توانستیم در تیم ملی چند نماینده داشته باشیم.

نکویی: نحوه انتخاب ملی پوشان رضایت بخش نبود/ حق و حقوق رعایت نشدمحمد رضا نکویی مدیرعامل تیم هندبال شهرداری کازرون در گفتگو با  خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از نحوه انتخابی ملی پوشان رضایت نداشتیم، زیرا در کورس قهرمانی بودیم، اما هیچ بازیکنی از تیم ما به تیم ملی دعوت نشد. حداقل انتظار داشتیم که برای این رقابت‌ها یک یا ۲ بازیکن تعویضی در تیم ملی داشته باشیم که  این گونه نشد حتی زمانی که به علیرضا حبیبی دستیار سرمربی تیم ملی این مسئله را گفتم، عنوان داشت که ما خیلی دیر کار‌ها را شروع کردیم و زمان کافی نداشتیم. به هر صورت رحیمی از زمانی که سکان امور هندبال را به دست گرفته است زحمت‌های زیادی برای این رشته کشیده است، اما در انتخابی تیم ملی اشتباه شد وحق رعایت نشد.

او درباره شرایط مالی تیم شهرداری کازرون گفت: مسابقات لیگ برتر را امسال در حالی آغاز کردیم که حامی مالی ما همان ابتدا و ۲ هفته مانده به آغاز این رقابت‌ها کنار کشید و با یک چالش بزرگ رو به رو شدیم و ممکن بود که حتی همان ابتدا کنار بکشیم، اما در ادامه و با حمایت‌های مردم تیم دوباره شکل گرفت.

مدیر عامل تیم هندبال شهرداری کازرون افزود:سال گذشته ما هماهنگی‌های لازم را این حامی مالی انجام داده بودیم و آن‌ها حتی هزینه ورودی مسابقات را هم واریز کرده بودند، اما این حامی در ادامه با جریمه هنگفت دارایی مواجه شد و دچار یک چالش مالی شد.

نکویی افزود: ما توانستیم با کمک‌ها و بودجه مردمی هزینه‌ها را تامین کنیم و به بازیکنان حتی بهتر از دیگر تیم‌ها پرداخت داشته باشیم به هر صورت این کار بدون مشکل نیست با این حال تلاش کردیم تا حداقل‌ها را فراهم کنیم.  

پر تماشاگرترین تیم هندبال ایران هستیم 

او در ادامه و درباره شرایط میزبانی این تیم و هواداران آن گفت: خوشبختانه ما میزبانی‌های خوبی داشتیم و همواره پر تماشاگرترین تیم هندبال ایران بوده ایم و مورد تائید ناظران قرار گرفته ایم. تیم ما به طور متوسط درهر بازی از حضور ۱۰۰۰ تماشاگر سود برده است و در تمام شهر‌هایی که  حضور داشته ایم هیچ تیمی را همانند خودمان پر تماشاگر ندیدیم.

محمد رضا نکویی درباره سابقه هندبال در کازرون گفت: کازرون یکی از ۱۰ شهر کشور است که هندبال در آن آغاز شد و مهد هندبال به شمار می‌رود ما نزدیک به ۱۲ دوره در رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور حضور داشتیم، اما ۵ - ۶ سال پیش به دسته پائین‌تر سقوط کردیم و فعالیت چندانی نداشتیم، اما امسال توانستیم دوباره به رقابت‌های لیگ برتر بازگردیم. با این حال تیم ما در هیچ سالی مانند این دوره در رقابت‌های لیگ برتر آقایان موفق نبوده است همچنین ناگفته نماند که هندبال کازرون صاحب عنوان‌های مختلفی در رقابت‌های کارگری و پایه است.  

مدیر عامل تیم هندبال شهرداری کازرون در پایان و درباره فعالیت این باشگاه در دیگر گروه‌ها و  رده‌ها گفت: ما تحت حمایت هیئت هندبال کازرون هستیم و در دیگر بخش‌ها و لیگ‌ها هم فعال هستیم. همچنین اکنون از سِرگی نیکو لینکو مربی با تجربه روسی که سابقه هدایت تیم‌های مختلف ایرانی را بر عهده دارد و اکنون سرمربی تیم ملی آذربایجان است با همکاری فدراسیون دعوت کرده ایم تا کار‌های مربوط به استعداد یابی را در کازرون انجام دهد.  

انتهای پیام / 

اظهارات مدیر عامل تیم هندبال شهرداری کازرون 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.