در نشست خبری جشنواره بین المللی «ساعت شنی» مطرح شد؛

جشنواره ساعت شنی نماد آغاز شمارش معکوس برای نابودی دشمنان است

دستیار ارشد رئیس مجلس در امور بین‌الملل بر اهمیت برگزاری جشنواره «ساعت شنی» با موضوع فروپاشی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

نشست خبری جشنواره بین المللی «ساعت شنی» آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری تشریح برنامه های اولین جشنواره بین المللی «ساعت شنی»، با حضور حسین امیرعبداللهیان مشاور و دستیار ارشد رئیس مجلس در امور بین الملل برگزار شد.

امیرعبداللهیان در این نشست خبری گفت: نخستین جشنواره بین المللی ساعت شنی به همت مجموعه و نهادهای مختلف فرهنگی، دانشجویی و انجمن های حمایت از فلسطین آغاز به کار کرده است. آنچه که باعث شد ایده این جشنواره قوت بگیرد، تحولات منطقه ای و تغییرات در نظام بین المللی است.

وی افزود: مثلث ریاض، تل آویو و واشنگتن مدت ها بود اتحاد نانوشته ای را در حوزه غرب آسیا دنبال می کردند و در ماه های اخیر به صورت علنی خواسته های خود را تحمیل می کنند. در دوران اشغال بخش هایی از عراق و کشور سوریه توسط داعش، رژیم صهیونیستی علناً در کنار نیروهای تروریست تکفیری ایستاده بود. زمانی که داعش از سوریه خارج شد، اسرائیلی ها جنایت هایی را در سوریه انجام دادند و همواره سعی می کنند که منطقه را بی ثبات نگه دارند.

 مشاور و دستیار ارشد رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: من مایل هستم با صدای بلند اعلام کنم که جمهوری اسلامی ایران اجازه نخواهد داد صهیونیست‌ها منطقه غرب آسیا را به بازی بگیرند. عراق و سوریه به آرامش و امنیت خواهد رسید. جشنواره ساعت شنی نماد آغاز شمارش معکوس برای نابودی دشمنان است.

در ادامه مهدی قومی دبیر اجرایی این جشنواره، درباره ابعاد جشنواره ساعت شنی گفت: با توجه به برگزاری 3 دوره از جشنواره بزرگ " مرگ بر آمریکا" امسال به دلیل موضع گیری آمریکا نسبت به قدس پایتخت رژیم صهیونیستی، این جشنواره برگزار خواهد شد.

وی افزود: ساعت شنی در 11 محور و در قالب تولیدات صوتی و تصویری، طراحی و گرافیک، نرم افزارهای تلفن همراه، بازی های تلفن همراه و تحت وب سایت ها، رسانه های اینترنتی، پویا نمایی، موشن گرافیک و بخش ویژه استارت آپ ها برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی ساعت شنی اظهار داشت: این جشنواره از 15 اسفندماه آغاز خواهد شد و 3 روز پایانی اردیبهشت ماه 97 اجرا می شود. اگر درخواست هنرمندان بر تمدید مهلت ارسال آثار باشد، آن را تمدید خواهیم کرد و برای داوری آثار از مسعود نجابتی، مسعود شجاعی طباطبایی و 2 تن از هنرمندان خارجی دعوت به عمل آمده است.

وی خاطر نشان کرد: دبیرخانه مرکزی جشنواره در تهران و مهلت ارسال اثر 1 اردیبهشت 97 است. اختتامیه جشنواره نیز پس از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

گفتنی است؛ این جشنواره با موضوع مقاومت فلسطین و فروپاشی رژیم صهیونیستی برگزار می شود و آثار این جشنواره در حوزه هنرهای تجسمی و فضای مجازی خواهد بود.

انتهای پیام/

نشست خبری جشنواره بین المللی «ساعت شنی» برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار