افتتاح ۳ پروژه آب‌رسانی به روستا‌های هندیجان

رئیس اداره آبفاروستایی هندیجان از افتتاح  ۳ پروژه آب‌رسانی به روستا‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  منوچهر شکاری، رئیس اداره آبفاروستایی هندیجان گفت: با اجرای 3 پروژه در روستاهای تابعه بخش‌های مرکزی و چم خلف 260 خانوار از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند.

وی بیان داشت: بیشتر روستاهای 2 بخش مرکزی و چم خلف عیسی واقع در هندیجان شمالی و جنوبی دارای سیستم لوله‌کشی آب هستند و مردم در این روستاها از نعمت آب بهداشتی برخوردار هستند.

رئیس اداره آبفاروستایی هندیجان افزود: تاکنون برای آب‌رسانی به مردم چند روستا واقع در هندیجان شمالی و جنوبی مجبور بودیم از تانکر سیار استفاده کنیم که این کار مشکلاتی هم برای مردم وهم اداره آبفا روستایی به وجود می‌آورد و روستاهای فاقد آب شری مانند غرابی علیا، بوطاهری و مشراگه از توابع بخش‌های مرکزی و چم خلف که از نعمت آب شرب مطمئن و بهداشتی بهره‌مند شدند تا پیش‌ازاین کار آب‌رسانی به‌وسیله تانکر سیار تأمین می‌شد.

شکاری اضافه کرد: در راستای آب‌رسانی به سه روستای غرابی علیا، مشراگه وبوطاهری 11 هزار و 600 متر خط انتقال و 6 هزار متر شبکه توزیع آب به‌کاررفته. تا مردم این روستاها بتوانند از آب بهداشتی برخوردار شوند.

رئیس اداره آبفاروستایی هندیجان با اشاره به تامین آب روستای رگ سفید گفت: آب شرب روستای بوطاهری به دلیل هم‌جوار بودن با استان بوشهر با استفاده از شبکه آب روستای رگ سفید تأمین‌شده که در این عملیات 6 کیلومتر خط انتقال و 3 کیلومتر شبکه‌گذاری شده است.

رئیس اداره آبفاروستایی هندیجان عنوان کرد: با کارگزاری 2 هزار و 600 متر خط انتقال و اتصال آن به خط انتقال آب ناحیه جنوب شرق فاز اول آب شرب مردم روستای مشراگه از توابع بخش چم خلف پایدار شده و فاز دوم با تأمین اعتبار موردنیاز به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/م

بهره‌برداری از 3 پروژه آب‌رسانی به روستاهای هندیجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.