رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه آزاد به سوی کاهش هزینه‌ها حرکت می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد متعلق به عموم مردم است لذا حرکت به سوی کاهش هزینه‌ها در برنامه این دانشگاه قرار دارد.

دانشگاه آزاد به سوی کاهش هزینه‌ها حرکت می‌کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، فرهاد رهبر در پانزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در مقطعی توانست یک مسأله مهم در آموزش عالی را در کشور حل نماید و امروز با توجه به کاهش جمعیت اگر قرار باشد دانشگاه مشکلی را در کشور حل کند آن مسأله کارآفرینی وحل مشکل بیکاری است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به عموم مردم است و ملک شخصی هیچکسی نیست و همه امکانات و تجهیزات آن باید در خدمت مردم باشد، گفت: باید اداره ملوک الطوایفی در دانشگاه برچیده شده و به سمت یک مدیریت یکپارچه حرکت کنیم.

وی افزود: با توجه به کاهش تعداد دانشجویان درآمد‌های شهریه‌ای قابل اتکاء نیست و باید با گسترش شرکت‌های دانش بنیان و فن آور و نیز استفاده از همه ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی به سمت تولید ثروت پیش برویم.

دکتر رهبر با بیان اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ده هزار آزمایشگاه و کارگاه وجود دارد که حداقل ده درصد از آن‌ها قابلیت آن را دارد که در سطح ملی سرویس دهد، ارائه آموزش‌های مهارتی به علاقمندان با شناخت اولویت‌ها و مزیت‌های منطقه‌ای را یکی از را ههای ایجاد درآمد عنوان کرد.

انتهای پیام /پ

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.