مسعودی فرید در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تعامل شهرداری و بهزیستی برای حمایت از کودکان کار و زنان سرپرست خانوار

معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور از تعامل این سازمان با شهرداری برای حمایت از کودکان کار و زنان سرپرست خانوار خبر داد.

تعامل شهرداری و بهزیستی برای حمایت از کودکان کار و زنان سرپرست خانوارحبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی بخشی از برنامه‌های حمایتی خود را به کودکان کار و زنان سرپرست خانوار اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: به منظور حذف کار کودک و ساماندهی کودکان کار، حمایت از خانواده‌های نیازمند این کودکان از جمله اقداماتی است که در زمره اهداف این سازمان قرار گرفته است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در ادامه خاطرنشان کرد: همکاری بین بخشی میان دستگاه‌های مسئول در زمینه رفع مشکلات حوزه کودکان کار و همچنین زنان سرپرست خانوار، از جمله اقداماتی است که در کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی تاثیر به سزایی دارد.

مسعودی فرید یادآور شد: در حال حاضر تعامل و همکاری خوبی میان سازمان بهزیستی کشور و شهرداری، به ویژه در راستای حل مشکلات حوزه کودکان کار وجود دارد و این تعامل باید در روابط سایر دستگاه‌های دخیل در این حوزه نیز ایجاد شود.

وی با اشاره به حمایت همه جانبه رئیس سازمان بهزیستی کشور از طرح‌های اختصاصی کاهش آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: ریاست سازمان بهزیستی کشور همواره بر حمایت از گروه‌ها و نهادهایی که در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده و در معرض آسیب فعال هستند، تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

لزوم تعامل شهرداری و بهزیستی برای حمایت از اقشار آسیب دیده جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار